Snart...

Snart ska jag resa mot Oslo, och A har jag redan lämnat vid bussen på väg mot Sthlm. Alltid jobbigt med avsked, men måste säga att jag blivit bättre på att tygla mina känslor med åren. Oavsett känns det skönt att det bara är en jobbvecka kvar och sen bär det av mot Egypten! Härligt med sol och bad och bara få vara med A. Det är välbehövligt att göra något tillsammans när man annars bara ses på helgerna.

Helgen har annars varit riktigt trevlig och mysig, dock en aning ångest igår för att tacka nej till min kompis S som ville att jag skulle följa med henne ut (känns som om jag sagt nej alldeles för ofta senaste tiden) men jag orkade verkligen inte, var alldeles för trött och därmed osocial för att ens försöka vara kul. Oh well, vissa dagar är bara sådär. Och sen var jag faktiskt på fest i fredags och det fick räcka för "gamla" mig! Haha! ;D

Hoppas ni får en trevlig söndagkväll!  Jag ska som sagt sitta i bilen de närmsta timmarna och lyssna på Camilla Läckbergs Predikanten. Älskar verkligen ljudböcker! Perfekt tidsfördriv och rent av mysigt! :)

Kram!

Kommentarer :

#1: Solli

hoppas du har det trevligt i Oslo :o)

skriven
#2: Veronica

Solli: Tack! :) Hoppas du får en trevlig vecka du med! Kramar!

skriven

Kommentera inlägget här :