Välkommen till ett snöigt Oslo!



Så här ser det just nu ut från vårt kontor, har snöat ganska mycket på morgonen och det snöar fortfarande.Bilköerna står stilla som de gör varje år första snön kommer för att 99% inte satt på sina vinterdäck ännu. Tar det vanligtvis en timme till jobbet i "normala" köer, så tar det minst 2 timmar idag.  Tur att jag satte på vinterdäcken i måndags! Lite ovaket av mig att inte ha fixat min privata bil...kommer ni ihåg att jag sa det innan helgen att jag skulle fixa det? Men blev det gjort? Nope. Så jag hoppas den smälter innan imorgon kväll då jag ska köra till Sverige.

Nä nu ska jag inte tråka ut er längre med mina småproblem! ;) Vad jag ville visa er var ju snön! Hihi!

Kramar!

Kommentarer :

#1: Marre

varsegod :). jaa han är min prins :D

skriven
#2: Micaela

Oj, vad mycket snö! Jag bor i norrland och inte ens vi har fått snö än. :)

skriven
#3: Veronica

Marre: Ja det förstår jag! Hoppas du får en riktigt bra dag! :)



Micaela: Oj, det trodde jag att ni hade! :) Haha, ja golfströmmen hittade väl inte till Oslo riktigt! ;D

skriven
#4: Josiee

snöööö:)

skriven
#5: HannahSthlm

Gosh! jag som tyckte det var vintrigt med frost utanför fönstret imorse;)!

skriven
#6: ❤DENISE DORNELL❤

okej:) ha en bra dag!

skriven
#7: Veronica

Josiee: Ja...snööö...det kan man säga! :)



HannaSthlm: Ja verkligen, är inte riktigt redo för snön än, vill hellre bara skrapa rutor ett tag till! ;)



Denise Dornell: Tack detsamma! :)

skriven
#8: Jag och fotbollsspelarn

Oj jösses va snö!

skriven
#9: Marre

Tack detsamma :)

skriven
#10: nathalie

bor du i oslo eller bara jobbar du där?

skriven
#11: Josiee

mmja det får nog bli så;) bott länge i oslo?

skriven
#12: Johanna på SHOEBOX

Åh, första snön är lite mysig! Här har vi inte fått någon än, och jag bor ändå i Norrland :)



Vad jobbar du med där då?

skriven
#13: Emma

sjukt att se snö :D

skriven
#14: michael

Snööööö, god I love snow. Lucky you! Nice evening outfit to by the way

skriven
#15: Veronica

Nathalie: Jag bor och jobbar i Oslo på veckodagarna men på helgen reser jag hem till Sverige och pojkvännen, familjen och vännerna! :)



Josiee: Jag har bott här i ca 3 år! :) Huh..det börjar bli länge nu...





Johanna på SHOEBOX: Jag jobbar som daglig leder på ett företag som säljer gratulationskort. :)







skriven
#16: Solli

vad vackert med snö :o) men förstår att det även skapar problem..

skriven

Kommentera inlägget här :