Wake-up light

Min bror fyller år om lite drygt en vecka och en av sakerna som står på hans önskelista är en Wake-up light.  Jag har aldrig provat en och funderar lite på hur bra de är egentligen. Är helt övertygad att de fungerar...till en början...men efter ett tag då...vänjer man sig inte vid ljuset? Jag menar, jag kan sova mitt på ljusa dagen om jag bara är trött... Visst alarmet kommer ju igång sen, men blir man verkligen piggare när alarmet drar igång på morgonen, för alltid?? För i så fall ska jag springa och köpa den till mig själv på en gång, en sådan trötter som jag är! :D


Bild: Elgiganten

Kommentarer :

#1: natalie dahlström

rätt smart grej egentligen :D

skriven
#2: Veronica

Nathalie Dahlström: Ja det är ju det! :) Hoppas den fungerar också!

skriven

Kommentera inlägget här :