Can't wait

Fredag förmiddag ska helt och hållet vigas åt min Walk in closet, den ska rensas från kläder, skor och väskor, sånt jag inte använder längre eller är trasigt. Har skjutit på det länge, men nu ser jag inte riktigt skogen för alla träden... Det ska delas upp i sommarkläder och vinterkläder, så att jag lätt kan se vad jag behöver uppdatera garderoben med i höst och vinter. Snygga krokar måste inhandlas, mer galgar, mer lådor att förvara i, mer skolådor....hmmm. En sväng på Ikea blev det visst också... ;) Hihi! Har ju faktiskt inte visat er min walk in än sedan den blev klar i somras, det får det bli bot och bättring på! Bilder kommer på fredag, promise!  :)



En sådan här rymlig walk in closet som Nicky Hilton har skulle man inte tacka nej till.....men jag får nöja mig med mina 12 kvadrat.

Kommentarer :

#1: Solli

oj! en 12 kvm walk in closet är ju rena drömmen! du får lägga upp bilder snart :o)

skriven
#2: Veronica

Solli: :) Ja man kan tycka det men garderoberna tar ju upp en massa golvyta... Visar bilder på fredag så får du se! :) Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :