Paketprovning

Sådärja! Då har jag fått prova igenom allt en gång till och även tagit bilder! :D

Vi börjar med den stora stickade tröjan från H&M och de svarta kilklackarna med snörning:



Betyg Kofta: Jättemysig kofta, ullar litegrann, men annars helt klart godkänd. Den kommer att bli skön i höst & vinter!

Betyg Kilklackar: Fin skinnimitation, lite hårda i hälen, men inte så att jag inte kan gå med dem, känns som om de kan töja sig litegrann också. I övrigt väldigt fina! Tog min vanliga storlek.


Då kör vi vidare med Manoush-klänningen (La Redoute) och gråa kilklackarna med snörning:



Betyg Manoush-klänning: Jättefin! Finare i verkligheten! Satt bra i strl 38 (är normalt 36 i svenska storlekar) Snygga nitar och fina broderade blommorBästa köpet!

Betyg kilklackarna: Mjukare i materialet än de svarta och därmed inte riktigt lika hårda. Fina!


Och sist men inte minst, plagget som inte passade (La Redoute) alls sådär bra som jag hade hoppats:



Betyg kofta: Försöker med bilden visa hur vid den var över midjan. Den är verkligen stooor! Modellen verkar vara sådan, men det fungerar inte på mig, ser bara ut som en uttänjd tröja som blivit för stor runt livet. I övrigt är den jättefin, hade den bara varit en aning figursydd så hade den fått stanna, nu åker den tillbaka!

Kommentarer :

#1: sandrao

vilken storlek köpte du den i? jag har nämligen också beställt den men är osäker på storleken. allt har blivit stort på laredoute på sistone

skriven

Kommentera inlägget här :