Poliskontroll

Nu har jag och min bil tagit oss hem, blev faktiskt stannad i poliskontroll på vägen hem :O Fick blåsa och visa körkortet, och det gick ju åt helvete..... Haha, nädå, det enda jag har druckit idag är kaffe och mjölk! ;D Det skulle se bra ut det nu när A pluggar till polis, huh! :) För att göra det klart så är jag starkt emot att köra bil påverkad, har aldrig gjort och kommer aldrig göra! Ni som kör, om ni inte tänker på er själva, tänk åtminstone på andra trafikanters säkerhet! Jag kör ju väldigt mycket i jobbet och sen även mycket privat i och med att jag pendlar, så det blir runt 8000 mil om året och jag vill inte ens tänka på hur många som jag säkerligen har mött på vägen som varit påverkade! Hemska tanke! =/

Har till och med hunnit hämta ut 2 paket ikväll, H&M och La Redoute. Allt utom en sak passade, visar bilder imorgon! Nu ska jag krypa till kojs med nya H&M-katalogen som kommit under veckan!

Godnattkramar!

Kommentarer :

#1: LITTLE MISS LOUISE

Ja, haha! Åh tack söta du. Ja det ska jag frööska, blir bara sämre och sämre.. usch. Puss!

skriven

Kommentera inlägget här :