Apropå tropical prints och tunikor...



...så fann jag denna hos Cubus för ynka 199:- KAP!

Kommentarer :

#1: Patricia

På reklamen ser den jätte fin ut! visa den :D

skriven
#2: Elina

Najs!!

skriven
#3: Jenny

Den är jätte fin sprang förbi den igår & såg den i ett skyltfönster..

Det kostade 1500:- så va inte så farligt som jag trodde & värt för dom små blodkärlen kommer aldrig tillbaks igen..



Allt bra med dig föresten, va ett tagsen :/

Kramar

skriven
#4: Hanne

Ohhh så fin... Skal en tur til byen etterpå, så kanskje jeg må innom Cubus;)

Ja det hadde vært kjempehyggelig å møtes igjen snart, det må vi få til:)

Deilig med langhelg til helgen, mai er fin med så mange fridager. Jeg tenkte å ta en tur hjem til Flisa, det blir kos:) Klem!

skriven
#5: Mindy

God eftermiddag gumman.Allt bra med söta dig denna onsdag? Snygg topp :) kram

skriven
#6: EMMA

Jag har faktiskt varit inne på Cubus och kikat på den. Tänk en sen sommarkväll med brunbrända ben och den. Lovely! Vad har du gjort idag? Kram

skriven
#7: EMMA

Jag hoppas bara att klänningen är lika fin i verkligheten som på bild. Jag var inne på Afroditeklinikken förra lördagen (i de nya lokalerna) och det var verkligen fräsch. Stor skillnad mot de gamla.. Idag har jag varit på föreläsning, mött min karl i dörren och nu väntar jag på Grey's.. Ha-ha. Men nu är det helg för min del. Ska du göra något kul imorgon när det är valborg?

Kram

skriven
#8: nadja

jätte fin :)

skriven
#9: Marie

Vad duktig du är på att hitta billiga guldkorn. Den ska jag absolut spana in. Blev helt överförtjust i Oddmolly lookalike nattsettet som du tipsade om för ett tag sedan.



Hoppas du får en trevlig valborg! Sorry för att jag inte kommenterat på sistone, vet hur kul det är med gensvar :) Har följt din blogg iaf, like it :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :