Dagens Outfit





Idag har det varit alldeles underbart väder och jag kände för att smyginviga mina jeansshorts, men med svarta strumpbyxor under då såklart! :) En fika i solen med 2 gamla vänner fick det bli, latte, trocadero och räksmörgås! Yummie!  Sen drog jag en sväng hem till brollan och nu är jag hemma hos mamsen och papsen, ska käka lite middag, Tjohoo vad det går undan! Hinner knappt med att tänka just nu! :)

♥ Ankelboots Topshop
♥ Strumpbyxor H&M
♥ Jeansshorts Zara
♥ Rutig blus med krås H&M
♥ Skinnjacka C-Girl
♥ Pärlörhängen Glitter
♥ Väska Mulberry Mabel
♥ Armband Chicy, Lindex, H&M
♥ Solglasögon D&G

Kommentarer :

#1: Mie

Liker de ankelbootsene dine, jeg! Jeg har enda til gjengjeld å finne et par ankelboots som er perfekte!

skriven
#2: EMMA

Härligt med jeansshorts och solglasögon. Det är en kombination som skriker vår :) Nu ska jag åka till Oslo på solglasögonjakt. Ha en underbar dag!

skriven
#3: Nathalie

snyggt!! jag vill också ha så snygga shorts..

skriven

Kommentera inlägget här :