Mitt bästa sminktips!

Håll i er nu...det är inte en foundation, mascara, eller ett läppstift utan en liten flaska med genomskinlig vätska från MAC som heter FIX +



Användningsområden:

♥ När man lägger en bas av foundation, concealer och puder ovanpå det kan ytan ibland bli alldeles för pudrig och kan nästan se krackelerad ut eller se ut som reptilhud (alla veck, linjer och ojämnheter syns tydligare). Men då tar man bara FIX + och sprayar ett par gånger på en platt, stor borste (jag använder Make Up Store 366), skakar av lite och sen duttar med borsten över hela ansiktet. Detta fixerar makeupen så att den sitter hela dagen samt att den pudriga ytan smälter in i huden och gör den alldeles flawless! Prova själv, den gör verkligen mirakel!

♥ Den fungerar även utmärkt som en återfuktare under dagen eller på flygresan, spraya bara på eller använd borsten och hyn känns fräsch och återfuktad igen.

Föstärk pigmenten i din billiga ögonskugga! Med FIX + spelar det ingen roll om du köpt en ögonskugga för 29:- på H&M som inte är något vidare, för den tar fram pigmenten och färgerna blir skarpare. Den fungerar även som fixerare så att du inte behöver någon primer under, skuggan sitter som berget i alla fall.


Ögonskuggan kommer från IsaDora och heter Blue turquoise.

En riktig universalprodukt som verkligen fungerar! Kostar ca 170-180:-

Kommentarer :

#1: Mie

Jøss, virkelig imponerende :)

skriven
#2: nadja

oj var kan man köpa den fix ??

skriven
#3: Passepartout

den där grejen låter ju fantastisk!

skriven
#4: Nathalie

låter ju verkligen super! en sån skulle man köpa..

skriven
#5: Elin

Verkar superbra ju! Verkligen stor skillnad på ögonskuggan med och utan fix. :)

skriven
#6: Nadde

Har faktiskt blivit tipsad om denna flera ggr av tanterna på MAC, men har alltid trott att de försökt sälja mig något som ej funkar. Men nu när jag ser resultat så funderar jag starkt på att köpa mig en flaska. Tack!

skriven

Kommentera inlägget här :