Sista helgdagen

Som vanligt när det är helgdagar vaknar jag ganska sent, äter lite frukost/brunch, tittar på nyhetsmorgon och sitter i soffan och myser ett tag innan det är dags att ta tag i dagen. Idag hade det varit ett besök hos mina släktingar, men vi tackade faktiskt nej (ja man får faktiskt det!! ) eftersom vi kände att det var skönare att få vila en dag extra. Ska man hinna träffa alla släktingar under påsken skulle vi inte få göra något annat! Nej vi satsade på de närmaste. Enough with that! :)

Hur har ni spenderat påskhelgen?

Kommentarer :

#1: Mie

Med familie, venner og god mat :D Har hatt ei super påske :)

skriven
#2: HANNAH

Jag fick inget påskägg i år :O fick däremot en påskkanin av min kille haha! Jag var på en fest i lördags som ensdast bestod av för mycket fulla och griniga killar.. Herregud, fyllekrök. hatar sånt när det aldrig går bra. Själv haha?

skriven

Kommentera inlägget här :