Vänta eller inte vänta?


Har ju beställt ett par Bronx-skor från Ellos i mocka, men leveransen skulle ju inte komma förrän i juli eller så, men igår när jag sprang förbi FootNews hade de fått in exakt de skorna men de var i vanligt skinn istället och jag blev sååå köpsugen. Mocka eller skinn, who cares egentligen? NU NU NU ville jag ha dem, men sen började jag tänka efter. De kostade 1199:- och på Ellos hade jag fått 50% rabatt på dem, vilket bara det kanske gör det värt att vänta...eller? Det är ju nu jag vill ha dem! Såg att de även finns hos Brandos för 1099:-. Suck. Vad tycker ni? Spara 500:- och vänta tills juli eller köpa dem nu?

Kommentarer :

#1: Mie

Kjøp nå. Hvem vet om Ellos klarer å levere i det hele tatt...

skriven
#2: sandrao

jag beställde dem också ett par på ellos med väntetid i juli. men när jag gick in några dagar senare stor det "tillfälligt slut" på min beställning & den verkade vara avbeställd. istället så har jag varit inne & kikat varje dag på brandos & ellos.hade sån tur så jag fick tag i ett par mocka från ellos o i skinn från brandos. dock åker de i skinn tillbaka för mockan var sjukt mycket snyggare!

så mitt tips är att kolla ellos varje dag ifall de får in någon retur eller liknande.

skriven
#3: Patricia

Oh jobbigt det där...



du kan ju alltid sälja ett par! om du verkligen gillar de så why not. Jobbigt att d ska ta så lång tid =(



hatar att vänta på skor... haha



kram!

skriven
#4: jazzy

Inte?? :P

skriven

Kommentera inlägget här :