Fairytales

När jag var liten var min favoritfilm Skönheten & Odjuret. Jag drömde mig bort varje gång och önskade  att jag också skulle hitta en prins, spelar ingen roll hur många gånger jag såg den, jag tyckte den var lika bra varje gång! Kanske ska slänga in filmen i videon (haha...ja...VHS var det som gällde när jag var liten) på fredag och se den igen. Oh well, alla dessa känslor rotades upp nu när jag fick se de här underbara halsbanden med berlocker från Disney Couture à la Skönheten & Odjuret. Mrs Potts, rosen & Cogsworth har dykt upp, men det dröjer säkert inte länge förrän Lumiere, kökschefen och damvippan, Chip, eller självaste Skönheten och Odjuret kommer ut på marknaden de också. Så fina att jag vill ha allihop!

Bilder: Asos

Kommentarer :

#1: nadia

så fantastiske smykker :) Gimme all !

skriven
#2: Johanna - MyShoebox.se

Så söta!

skriven

Kommentera inlägget här :