Läsarfråga!

Vi börjar morgonen med en läsarfråga tycker jag!

Jess:
Hallå där, tänkte bara fråga vilken färg det är på ditt ekollon från kjl? är det amber eller tortoise? (ljus-eller mörkbrunt) i vilket fall så är det väldigt fint :)

Svar: Tack snälla! :) Det är i mörkbrunt, dvs tortoise.

Idag är jag ledig, underbart! Trots att jag skulle behöva sova lite till har jag några ärenden att uträtta, men lika bra att få det gjort. Ska hämta ut ett paket från H&M som kommit, undrar om det är mina örngott som jag beställde för länge sen? Hoppas. Sen ska jag shoppa födelsedagspresent till en barndomsvän som fyllt år i dagarna, lämna kläder till skräddaren som behöver fixas, tas in eller läggas upp, en drös med skor till skomakaren som ska klackas om innan vintern, betala räkningar och sist men inte minst börja rensningen av garderoben.

Ha en riktigt bra fredag och start på helgen!

Kommentarer :

#1: Hanne

God morgen:) Det var kjempekoselig å se deg i går, veldig snilt av deg å komme innom. Skjørtet var superfint, men kjolen hadde de sendt i feil størrelse... Litt irriterende. Så da får du vel enda en kjole i posten etterhvert, jeg sender tilbake den andre i dag!

Det hadde vært veldig koselig å finne på noe en dag:) Håper du får en fin helg!

Klem!

skriven

Kommentera inlägget här :