Läsarfrågor!

Den senaste veckan har jag varit lite dålig på att svara på era frågor bland kommentarerna. Det har varit otroligt körigt med jobb, mässa, middagar och annat, så jag tänkte att jag skulle sammanställa alla era frågor i ett inlägg.

Malin:
Hejsan!
Armbandet var väldigt fint.
Vars har du beställt ifrån?

Johanna:
Ser superfint ut!
Vart beställde du det här då? :)

Svar: Tack! :) Armbandet kommer från J Dauphin och jag beställde det på tintinstyle.com. Pris: 1299:-

Elin:
Hej! Jag tycker verkligen om dina tights från MQ. Är det skinnlappar endast på framsidan, eller hur ser de ut? Vet du om de finns kvar i butik? Tack!

Svar: Tack! :) Det är skinnlappar endast fram och resten är som vanliga bomullsleggings med lite stretch i. Tyvärr vet jag inte om de finns kvar i butik, men MQ brukar oftast få påfyllning av sådant som sålt bra, så håll utkik, eller gå in i en butik och fråga! Om jag inte minns fel var de riktigt billiga också, 199:- tror jag det var. Lycka till!


Johanna:
Skorna! Vart är de ifrån? Är det Gucci?

Svar: Jag beställde dem på Chapnlle.com


Caroline:
wow, var kan man köpa dessa?, så läckra de ser ut =)

Svar: Du kan finna en återförsäljare på evolutionofsmooth.com. Butikspris ligger nog runt hundringen styck.


Kat:
Dem var snygga!Finns det nån hemsida? :)

Svar: Tyvärr inte, jag har köpt dem hos en grossist och jag vet inte vilka butiker de levererar till. Håll utkik i guldsmedsaffärer, där kanske du kan finna något liknande.

Kommentarer :

#1: Johanna - MyShoebox.se

Vilket roligt sätt att svara på :)

Tack för svaren!

skriven
#2: Little Miss Muffin

åhh tack för svaret, nu har jag klickat hem ett par :)

skriven

Kommentera inlägget här :