Regn

Idag regnar det ganska ordentligt här i Oslo och det är verkligen en dag som jag hellre skulle vilja dra täcket över huvudet och bara sova tills imorgon. Men det går ju inte, såklart. Morgonen började med att batteriet dragit ur firmabilen och jag var tvungen att ringa efter starthjälp. Startkillen kände igen mig - på rösten, när jag ringde. Hur??? " Det var dig som jag fick hjälpa i Oslo City för 2-3 år sen va? Liten mörk tjej?" Ja, jo. Känns nästan kusligt, eller så är jag någon de skrattat åt på fikarasterna ett bra tag efter händelsen i Oslo City. Eller så har de aldrig sett en tjej som kört en större bil än en personbil förut. Hmmm...whatever.

Nu blir det ut på kundbesök hela dagen! Ciao!

Tänk vad ett par krukväxter och några värmeljus gör för mysfaktorn i fikarummet.

Kommentarer :

#1: Hanne

Det passer kjempefint at du kommer innom i morgen, jeg er på jobb fra 8 til 15:) Blir koselig å se deg! Klem!

skriven
#2: Emma

Haha! Vad knäppt, att dem kände igen dig :-)

skriven

Kommentera inlägget här :