Sunday

Gud vad helgen går fort! Söndag igen och dags att ställa klockan imorgon. Men å andra sidan har det varit en riktigt skön helg med massor av slappande! Igår blev det pizza och 2 filmer, Boy A och Skotten i Knutby. Boy A var riktigt bra medan Knutby-historien var ganska bristfällig och om jag ska uttrycka mig milt är inte intelligensnivån särskilt hög hos extremt troende, vare sig det gäller kristendom, islam, kabbalah eller någon annan religion/sekt. När det går så långt att man dödar på grund av tro, då har man tappat fotfästet och verklighetsförankringen på riktigt.

I paketet jag hämtade ut i fredags låg mina paljettleggings, snygga, har dock inte hunnit testa dem om de känns sköna på, men läckra är dem! Jag kommer "klä ner" dem med en enkel T-shirt, tuffa smycken, coola boots och min skinnjacka.

Kommentarer :

#1: little Miss Muffin

jag slog också till på glitter tightsen så läckra. Jag är också inne på leggins/tights nu så himla skönt och snyggt. Synd att de inte funkar på jobbet bara. :P

skriven

Kommentera inlägget här :