Tips!

H&M verkar ha fyllt på webshopen med divided exclusive-plagg, så skinnjackan, paljettjackan...ja allt finns kvar utom armbandet som fortfarande verkar vara slutsålt....om det kommit in?!? Det står åtminstone SOLD OUT så man får ta dem på orden, men det stod det även på jackorna igår och nu finns de i alla storlekar igen... En anledning att hålla utkik med andra ord...

Du kan shoppa kollektionen HÄR




Update: Det här beställde jag!

Paljettleggings, Skinnjacka med nitar, Paljettjacka och halsband med pärlor och kedjor. Nu är det bara armbandet kvar...

Kommentarer :

#1: little Miss Muffin

yes, jag hann ta legginsen dock så tog skärpet med nitar slut super fort, de som jag ville ha. Skinnjackan funderar jag på, men jag vet inte ännu kanske skulle klicka hem den också när man ändå är igång.

skriven
#2: Emma

Det gick bra med beställningen sen, beställde idag när jag satt på tåget, igårkväll var det omöjligt. Fick tag på paljettightsen jag med :-) pälsväst, svart päls och lite annat smått :-) Vill också ha skinnjackan och paljettvästen!

skriven
#3: Emma

Det gick bra med beställningen sen, beställde idag när jag satt på tåget, igårkväll var det omöjligt. Fick tag på paljettightsen jag med :-) pälsväst, svart päls och lite annat smått :-) Vill också ha skinnjackan och paljettkoftan!

skriven
#4: Anonym

paljetttightsen finns inget foder på!

skriven

Kommentera inlägget här :