Bästa Presenten?


Bild: Upplevelsepresent

Har du svårt att hitta bra och roliga presenter till dina vänner, pojkvän eller familj? Varför inte ge dem en upplevelse de kan minnas för resten av livet? Nu har finns det nämligen en hemsida där man har samlat alla möjliga olika upplevelser, allt från helikopterflygning, fashionmakeover, chokladprovning, blanda sin egen parfym till blomsterkurs,kurs i smyckesdesign eller glasblåsning. Du kan t.o.m spela in en egen CD. Något som passar alla! Spana in där nästa gång du behöver hjälp med den perfekta presenten!

Kommentarer :

#1: Zandra

sv: Eller hur, så typiskt..

Tack detsamma! :)

skriven
#2: Caroline

låter toppen ;)



nja jag ska väll kolla efter ett par lacktights hade jag tänkt, jag beställde ett par från nelly men fick sedan till svar att de har haft fel i lagersaldot och att min beställning annulerats, trist så nu ska jag ut och jaga, eller vet du kanske var jag kan hitta ett par?

skriven
#3: Mogensen

Hur ska du fira alla hjärtans dag? :)

skriven
#4: Rosanna

sv: haha, joo men gick nog rätt bra ändå tror jag :)

skriven
#5: Caroline

tyvärr så är american appeal slut, de var ett par sånna jag provade att beställa utan resultat. Såg att gina hade så jag ska kika förbi där, har hört att h&m's inte var nån hitt men annars får jag leta på nätet. =P

tack för tipsen, tur att alla de där butikerna finns hemma vid mig så då kan jag rusa in där om jag inte hittar dem på gina så klart.

skriven
#6: Mogensen

Vad skoj!:) Det bli nog ungefär samma för mig :) Först bli det träning och så, sedan mys med sambo! :)

Som du säger, det är ju som vilken lördag som helst egentligen!:)

skriven
#7: Rosanna

sv: haha precis, fast har en geografi upggift som måste lämnas in senast kl 12 ikväll.. men efter det så har jag lov med dessutom så det är skönt :)

skriven
#8: Caroline

mm, inte kul men eftersom jag är lite skeptisk till hur de kommer se ut på mig så behöver de inte vara överdrivet lackiga, men om jag inte hittar på gina kommer jag kolla in tradera eller blocket, brukar alltid finnas nån som beställt fel storlek eller liknande som säljer för helst vill man ju ha AA's =)

skriven
#9: MALIN

Tack så mycket! =) Kram!

skriven
#10: Helena

Det är ju verkligen bra presenter!

skriven
#11: c a s p e l i h n a

tack så mycket.. det behövs verkligen!! =)

skriven
#12: Nathalie

svar ja det är verkligen underbart där:) allt bra med dig?

skriven
#13: Emilia says;

fan vad grymt! jag är säämst på presenter :)

skriven

Kommentera inlägget här :