Dagens Outfit

Idag har vi varit på stan och handlat lite nödvändigheter såsom schampo & balsam, makeup remover, ansiktsvatten och värmeskydd till håret. Sen har jag även hämtat ut boken The 21st century beauty bible som jag beställde för ett par veckor sedan, jättemycket läsning om bara skönhet och de bästa produkterna! En lunch och en fika med en kompis blev det också! Härligt! En riktigt bra söndag so far! Nu väntar tv och slappande innan jag ska börja packa väskan...

Så här har jag sett ut idag! Har helt snöat in på kavaj och en massa armband, men jag älskar det! Hot hot hot!

 


♥ Ankelboots med platå i mocka Topshop
♥ Leggings med nitar Bik Bok
♥ Linne med illustration av Rufus Vainwright H&M
♥ Kavaj Ellos
♥ Armband H&M och A V Max
♥ Ringar Ti Sento och Efva Attling 

Kommentarer :

#1: Natalie

snygging ;) taaack desamma till dig lite efter dock :)!

skriven
#2: Caroline

snyggt.. =)

skriven
#3: jennifer,

underbar outfit

skriven
#4: sabina

satan va snyggt! :D

skriven

Kommentera inlägget här :