Ellos-kavajen!


Bilder: Ellos

I förra veckan fick jag hem de här kavajerna! Helt okej passform, trots att det stod rymlig passform i beskrivningen! Dock tycker jag att den svarta var något större i modellen än den grå. Den svarta var jättesvår att fånga bra på bild så ni får se hur den gråa ser ut på!





Ursäkta min osminkade feja och rufsiga hår...men jag är faktiskt sjuk... :) På mig i övrigt har jag leggings med knappar nedtill från mbyM och en randig klänning från H&M.

Den svarta får åka tillbaka, dels för att den var större och dels för att jag hittade den här kavajen från Vila som satt som en smäck! Men den gråa är jag fortfarande lite kluven om....jag är rädd att jag ska se för kort ut...

Vad tycker ni? Keeper?

Kommentarer :

#1: Solli

keeper defintivt! ser ju ut som Lindsay Lohan! Jättesöt!

Kram!

skriven
#2: Helena

Godmorgon! Den kavajen var ju jättesnygg. Svårt när man inte kan prova innan!Ha en jättefin dag!

skriven
#3: Caroline

riktigt snyggt. =)

skriven
#4: Jenny Lennartsson

Tack snälla söt! Fin kavaj på dig föresten..

HäNDER för trevligt idag då? Kram

skriven
#5: E

Yes keeper, så snygg måste jag säga :-D hahahah ja,man undrar ju hur de tänker...

skriven
#6: anna - live my life.

Ja, det är riktigt smarrigt :D

Prova denna!



Hur är allt idag?

Kram!

skriven
#7: Caroline

det var så lite, det tycker jag. Jag som inte är någon gymperson tycker det är super bra träning samt att man kan träna när man har lite tid över =)

skriven
#8: Sofia Werlin

tack så jättemycket :D

skriven
#9: Jag och fotbollsspelarn

Åh den är jättefin! Passar dig även när du är sjuk :)



Kram

skriven
#10: Jennie

fin kavajen var :)

skriven
#11: Nathalie

svar ja det blev ganska stort, hehe. finns ju så mycket man vill ha!!

fin kavaj!

skriven
#12: sophie

Gud vad snygg den var på dig :)

KRAM

skriven
#13: Rebecca

Hej!



Nu är det REA i bloppisen, och pengarn går till en välgörenhetsfond!



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html



Kram

skriven
#14: Janina - modellen som skiter i alla måsten

Svar: ingen fara om du vilseleder mig lite :P Jag tänkte mest kolla om det jag trodde var rätt var det eller inte. Jag kommer inte gå på era svar helt utan att kolla upp dom sen så :) hehe. Just nu är jag bara desperate efter att få lite koll på allt :P

skriven
#15: Heyli

de fårstår jag :) ha en bra dag du med :)

skriven
#16: hanna

en liknande som den grå kar jag köpt på H&M :)



Sv: tack<3 jag tycker om den jätte mycket

skriven
#17: Dress Like a Princess

Snygg kavaj! :)

skriven
#18: Miss Agda

Jag tycker inte den ser för kort ut! Ett användbart jobb som funkar såväl på jobbet som som jacka på sommaren till trasiga jeans. En keeper om du frågar mig!

skriven

Kommentera inlägget här :