Happy Valentine's Day!


Den här stora och fina rosen fick igårkväll! Superfin!

Idag är det jättefint väder här med massor av snö och solen skiner från en klarblå himmel, så jag och A bestämde oss för att dra ut på en runda längdskidor (!). Sagt och gjort, har nog inte åkt skidor sen jag var 12! Men det var ganska kul och jag vurpade inte en enda gång, till skillnad mot vissa andra som andades mer snö än luft... haha!! ;D

Ikväll har faktiskt A alldeles själv bokat bord på en jättefin restaurang! Guldstjärna i kanten! Så kl 1800 är det dags för middag. :) Kul, eftersom jag inte trodde att det skulle firas alls!

Hur firar ni er Alla Hjärtans Dag?

Kommentarer :

#1: caroline

va sött..



jorå dom passade super bra.

Så du får kika in min outift om en stund.Super snygga och sköna, dock inte lika lackiga som AA's men lagom för mig. =)

skriven
#2: Elin

Så gulligt, fin ros :) Hoppas du får det bra du med! :) Kram!

skriven
#3: Alshammar-Fashion Lifestyle

vad vacker:) Ha en alldeles, alldeles underbar alla hjärtans dag!

skriven
#4: Helena

Oh vad mysigt, här blir det tyvärr inga blommor idag!

skriven
#5: anna - live my life.

Hehe ;) Nej vi har allihopa ovanor..

Detsamma söta du!



kraaamar!

skriven
#6: stina

tack :) hoppas du får en mysig dag du med.. fin ros:)

skriven
#7: caroline

va söt du är, jo det är sant. Nu känner jag mig nöjd plus att jag hittade en ursnygg kjol med dragkedja som är så snygg, men ni får vänta med att se den till nästa fredag. =P

skriven
#8: Antonia

Hoppas att kvällen blir jättetrevlig med god mat och riktig mys med älsklingen.



Var inne i stan (lite fotosession, fingrarna höll på att falla av) på vägen hem kollade jag lite butiker. Ingenstans blev man bjuden ens en endaste hallonhjärta. Nog måste ekonomin stå i botten, eller så har vi blivit mer hälsosamma;)



Ha en trevlig kväll!

skriven
#9: Zandra

sv: Ja, det är jättekul! :)

Tack detsamma!



Diggar din bakgrund, jättesöt :)

skriven
#10: Anonym

Fint!

skriven
#11: Mindy

God eftermiddag snäckan.Önskar dig en skön lördag.krma på dig

skriven
#12: MALIN

Tack dtsamma sötnos! =) <3

skriven
#13: MARILENA

Aa värkligen :D Skulle inte säga nej till dem haha.

Tack, hoppas du också får de :D

skriven
#14: Nathalie

svar ja :) allt bra?

skriven
#15: Mindy

Vacker ros du har fått :) kram

skriven
#16: JOSEFINE

Hur ska du fira alla hjärtans dag?

skriven
#17: Jenny Lennartsson

Åh va mysigt med middag ikväll,min sambo har precis lagat lunch nu sen ska vi ut & åka pulka snart med min lilla kusin sen bio :)

Längskidor har ja inte heller åkt på år & dagar men bra träning iaf! Kram söt

skriven
#18: Jessica

åh vad fina :)

skriven
#19: Emilia says;

sv: jaa det får jag göra :) ha en bra dag :)

skriven
#20: Rosanna

sv: jaa desamma =D rosor är underbart =) kram

skriven
#21: c a s p e l i h n a

Tack så mycket!!

Fasiken, vad mysigt med fin resturang och grejer!!

Å kul med längdskidor också.. hehe*

skriven
#22: natta

aaaw sött!

skriven
#23: E

Åh fint,ska ha sådana i min brudbukett faktiskt. Ja exakt, kul om man är på toa på stan, urk tack men nej tack :D

skriven
#24: Heyli

åh men tack desamma! hoppas ni får de mysigt på resturangen :) kram!

skriven
#25: DaNii

Ha det så bra idag :) <3

skriven
#26: Kim

Vilken vacker ros :)

vi har precis kommit hem efter att ha ätit en jättegod middag på stan. Jag hoppas att du får en bra kväll :)

skriven
#27: Sweet life style

åh, vilken fin!

skriven
#28: Hannah

Tack :D Jag är helt såld i den!!!

skriven
#29: Jag och fotbollsspelarn

Åh vilken lovley dag ni har haft ändå, längdskidor är underskattat :) vad blev det för god middag?

Kram

skriven
#30: sara

Jätte fin stor röd ros :)

skriven

Kommentera inlägget här :