H&M - Paket!



Mitt H&M - paket kom också idag och här passade allt mycket bättre! Lättare att beställa därifrån eftersom H&M oftast har samma storlekar på allt och inga speciellt konstiga modeller på något. Det enda som stör mig lite är sandalerna, de har dubbelstorlekar, dvs 36/37 och jag som är en 36:a passar det aldrig för att de är anpassade till en 37:a. Nu får dessa stanna iaf, och de här var inte sååå farliga, en extra centimeter fram och bak får väl gå bra, men H&M's storlekar på skor är redan stora tycker jag...kommer ni ihåg kilklackarna från i fjol med strå och satintyg? Tog dem i 36, men efter ett par veckor glappade de som tusan! 

Oh well :) , det här fick jag:

- Leopardmönstrad Push-up bikini. Normal i storleken och fin passform.
- Armband i grälla färger som cerise och orange. I like!
- Supersnygga squin jeans i ljus tvätt med slitningar. Kan inte säga det här för många gånger, men jag älskar verkligen H&M's jeans! De är billiga, passar mig perfekt och bra i kvalitén! Jag har massor av dem! 
- Sandaler med remmar. Sköna, men något stora...
- Paljettbikini i silver(?). Ja det står att det är silver och det ser så ut på bilden, men skulle mer vilja säga gråmelerad med lite shimmer i tyget. Fin ändå, men bara så att ni inte bli besvikna ifall ni vill ha den helt i silver!
- Bandeau-top med knyt i nacken! Jättefin! Rekommenderas verkligen, jag ska köpa den i fler färger! Finns det något bättre casual linne för sommaren?? Nä, tänkte väl det. :D


Har ni beställt från H&M? Vad beställde ni? Blev ni nöjda?

Kommentarer :

#1: caroline

mer paket =)

jag har också beställt den där silver bikinin, dock inte fått den ännu, hoppas jag får hem den innan jag åker till thailand. =P



Föresten, titta in på min blogg, jag har en utmaning till dig-om du vågar så klart.

skriven
#2: Ida

Vilka sommarfynd=)

skriven
#3: Solli

wow vilket sommarkit!

Blir så sugen på att beställa hem en massa sommarkläder!

skriven
#4: Solli

wow vilket sommarkit!

Blir så sugen på att beställa hem en massa sommarkläder!

skriven
#5: Carolina

Åhh, en riktig sommarbeställning! :-)



För mig blir det beställningar lite då och då från H&M.. Som du skriver så vet man vilken storlek man ska ha därifrån, så det mesta brukar få stanna hos mig. Hämtade ut ett paket idag.. Denna gång var det lite träningskläder. :-)

skriven

Kommentera inlägget här :