Kavajer

Fick ett sms om att mina kavajer (jag beställde både grå och svart) som jag beställt från Ellos fanns att hämta på posten och det ska bli riktigt spännande att se hur passformen är. Lite rädd att de kommer kännas för stora, stod att det var rymlig passform. Anledningen till att jag chansade var att den ser okej ut på modellen men man vet ju aldrig hur många klypor hon har i ryggen....och priset såklart, 299:- st. Som hittat!


Bilder: Ellos

Kommer matcha kavajen (uppkavlade ärmar såklart) med ett par trasiga/klorblekta jeans, ankelboots, löst (halvtransparent) linne eller en tee med tryck och en stor clutch.

Vad tror ni? Blir det bra? Någon av er som köpt kavajen?

Kommentarer :

#1: Sofia Werlin

nu får jag hoppas på att jag verkligen ska jobba så han inte har gjort fel!



Du får ha en jättebra dag du med : )

Kram

skriven
#2: Leia

Tack detsamma =)

skriven
#3: anna - live my life.

Usch!

Min är egentligen motsatsen, han tar inga egna intiativ, för inte en dialog med mig om jag inte tar första steget, så nu sitter vi helt tysta pga det, det känns som att jag har allt jobb vilade på mina axlar eftersom han ändå intetar för sig och tar tag i en uppgift, jag måste alltid sätta igång honom.

Kram!

skriven
#4: Caroline

åhh jag älskar kavajer och de passar bra till mitt jobb också, rotade fram 4st nu i garderoben sist jag städade så nu ska jag använda dem flitigt med någon snygg tischa under. =P

skriven
#5: Jag och fotbollsspelarn

Jag är bara ärlig sötnos :)

Åh spännande, du visar dom här va? Vill också ha en kavaj.

Kram

skriven
#6: tess

åh de där kavajen är så jädra snygg, hade också velat ha en sån men jag tror inte jag skulle passa idet.

skriven
#7: Helena

Jättesnygga, hoppas att de sitter bra också. Har inte köpt någon sådan, men skulle gärna vilja ha en.

Önskar dig en fin fortsättning på dagen!

skriven
#8: Lollo

åh visa gärna bild på kavajen sedan =)

skriven
#9: Victoria

inte just dem, men en annan super fin :)

skriven
#10: sandrao

tack för komplimangen :) min kompis har den svarta kavajen & den verkar vara normal i storleken. hon tog iaf den strl hon brukar ha.

skriven
#11: Nathalie

sjukt snygga kavajer!

skriven
#12: Patricia

Vad fina de var! visa upp det sen=)

skriven
#13: Anonym

detsamma:)

skriven
#14: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

fint :) händer det ofta att du handlar därifrån?

skriven
#15: Fittan Fes

Proffsig blogg!!

Tack för inlägget på;

www.fittanfes.com

skriven
#16: lovisa

svar; å vad fuskit! jag vill ha snö:)



fin kavajet!

skriven
#17: Sofia K

Snygga! Hoppas att de inte är för stora bara :)

skriven
#18: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: det va så lite så :) Tack själv! allt bra?

skriven
#19: s

hehe ok, me 2! like your style. Idag hade jag ljusa jeans, svarta pumps och en svart kavaj med ett vitt linne. fick as många komentarer: P de är snyggt o skönt! allt bra?

skriven
#20: Natalie

Svar: Ja, de har väldigt bra produkter :) Hoppas du också får en bra kväll! Kram.

skriven
#21: Natalie

Förresten, vilken fin kavaj :)

skriven
#22: Cornelia K

Snygga kavajer!

skriven
#23: EVVIE

vilka snygga!

skriven
#24: Sweet life style

kavaj e så hett!

skriven
#25: Mindy

God kväll snäckan.Min dag har varit en skön dag..Är lita små trött nu..Men skönt att vara hemma nu & slappa.kram

skriven
#26: Solli

vilka snygga kavajer! hoppas få se dom på dig snart!

skriven

Kommentera inlägget här :