Klick, klick...


Bild: Modekungen.se

Såg att Engla fick chansen att recensera dessa godingar och jag har spanat på dem en stund. Idag var det dags att slå till kände jag, men mina favoriter är de blå! Beställde både svarta och blå för jag gillade modellen så mycket, men de blå är helt klart coolast! Och bara 599:- för mocka?? Som hittat!

Sen om ni missat dessa ankelboots med nitar, som förövrigt är exakt likadana som Chicy har för 1098:-, så kostar de bara 599:- hos Modekungen! I äkta skinn och allt!


Bild: Modekungen.se

Kommentarer :

#1: jag och fotbollsspelarn

Jag kör alltid med over-size över mina tofs-brallor ;) så att risken för blottning blir lite mindre iaf haha.





Jag längtar så tills vädret tillåter fina ankelboots varje dag.

Kram

skriven
#2: Miss Cali

NICE shoes! Inte de blåa dock. ;)

Ha en bra dag! =)

skriven
#3: Linnéa Malivéz

Har du något som du verkligen brnner för? :)



Kram

/LM

skriven
#4: Nathalie

svar ehhe :) allt bra?

skriven
#5: Elin

Aaw vad gullig kommentar! :) Jag börjar bli bättre nu så snart är jag nog igång med bloggandet igen! :) Kramar!!!

skriven
#6: Ida W

Hei :) Jeg har litt lyst. Er det en åpen visning?

skriven
#7: Rosanna

sv: Vad kul att du gillade det =D

skriven
#8: tess

ooh va fina skor!

skriven
#9: s

åh alltså ja vill ha skorna längst ner, de är även med på min blogg:)



jag vill bli designer:)

ja, jag tror ja flyttar om nåt år med emil till göteborg eller karlstad:)

skriven
#10: Eveline

snygga! ja det blir nog lite skidåkande, sjdå?

skriven
#11: chasmine

de svarta skorna va skit häftiga.. me like ;)

skriven
#12: Saado

SV; men om jag åker ner till italien så tar jag med dig så kan du vara min personliga guide :D.. Haha



Snyga skor där också :)

skriven
#13: shoebox

Modekungen har jag inte hört talas om förr, måste kollas in :)

skriven
#14: Patricia

de sista var jätte fina!

skriven
#15: Sassy

Nitskorna är grymt snygga!

skriven
#16: Nina - This is who I am ♥

billigt & bra! :)

skriven
#17: Caroline

så snygga, måste kolla in den sidan, kanske klicka hem några raringar. =)

skriven
#18: sabina

snygga skor!

skriven
#19: MARILENA

ooh så fina skor :D

skriven

Kommentera inlägget här :