La Redoute - paket

Hämtade ut mitt La Redoute paket idag och av 5 saker får 3 stanna. De saker som inte får stanna var 2 klänningar i halvlång modell och konstig passform samt att den ena var i någon blekt smutsrosa färg som inte alls såg lika snygg ut på eller i verkligheten som på bild! Visar inte dem eftersom jag inte vill hålla på med dem i onödan eftersom de ska skickas tillbaka.

Det här fick stanna:



- En topp med ena axeln bar i skönt draperat material.
- Mönstrad tunika, kommer bli perfekt i sommar på stranden eller after beachen med ett par heels och guldsmycken.
- Svarta mockastövletter. Superläckra! Kommer bland annat ha dem till tunikor som den ovan men även till mina haremsbyxor! 

Kommentarer :

#1: Sofia K

Coola shoes!

skriven
#2: EvLi

snygga skor!

tack krya på dig du med!

skriven
#3: Sweet life style

åh tack så hemskt mkt hihi :D!

skriven
#4: lovisa

super snyggt:)

skriven
#5: Emilia says;

shiiit balla skor! :)

skriven
#6: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

Hej!

Nu finns svaren på dina(?) & alla andras frågor på min blogg :) Hoppas du haft en bra dag. kram /Janina - modellen som skiter i alla måsten

skriven
#7: Mindy

God kväll.Kul att du gillar det du ser på min sida-Ha en skön kväll.kram

skriven
#8: caroline

åhh mer paket,, =)



sv: om den är, den är super bra-rolig träning som gör susen. Det är helt klart mitt bästa köp, man kan köpa hela hennes box med tränings dvder för 99kr på cdon.com.

skriven
#9: Nathalie

skorna! så himla grymma!

skriven

Kommentera inlägget här :