Tadaaaa! Mina Balmain-lookies från Zara!



Jaaaaa!! Jag fick tag i dem! :D Känns som en riktig vinst! Ringde Zara i morse och frågade om de skulle få in dem idag (som de sa i tisdags) och det skulle de!! Så jag frågade om tjejen i butiken kunde lägga undan ett par åt mig och hon sa: nja...vi gör egentligen inte det eftersom de här är så populära...och jag bara snälla!!! Bara en halvtimme tills jag kommer och hämtar dem?...och då blev svaret okej då, men skynda dig! :) Supergulligt! Så nu är de alltså mina! LYCKA! Och visst är de sååå snygga? Jag sitter här och dreglar över dem fortfarande!

Kommentarer :

#1: Jennie

balla de var !

skriven
#2: Hanna Luna

asläckra skor tjejjen!

skriven
#3: Emilia says;

OOOMG!! orgasm i mitt öga! sååå avundsjuk :(

skriven
#4: Anonym

sv: visst är han haha :D

skriven
#5: natta

jag älskar din blogg !! <33

Hoppas du gillar min mää, kommenterah. Jag blir så himmla glad då :P oavsätt vad du kommenterar, tanken bara på att du skulleh göra det gör mig skållhet :P hemm, skorna var då dom finaste jag sätt ! <333

pöööss

skriven
#6: Zandra

sv: eller hur :D

detsamma!



Snygga skor :)

skriven
#7: angelica

men vad gulligt D: kul att du fick dom !

skriven
#8: MALIN

Tack så mkt! =D

ÅÅÅH! Så snygga skoooor :DD GALET!=) kraam!

skriven
#9: MizthaNguyen (v.

svar awuuu tack såå mycket, och föresten stiiga skooor :) Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

skriven
#10: Helena

Svar: Tack för tipset, då skall jag kolla där imorgon.Min andra skinnjacka är från Zara och den är också jättemjuk och fin, kostade typ samma eller om det var 1900. Jag gillar verkligen den, men vill ha en klassisk svart också!Snygga skor, vad kul att du fick dem!

skriven
#11: Anonym

de där är heta!

skriven
#12: ida

läckra:)

skriven
#13: Elin

Snygga :D Kram på dig!

skriven
#14: Jenny Lennartsson

Åh vilka snygga skor :) avis jag blir vill med ha sådana ! :) Riktigt kap gumman..Jaa visst är nicole fin!

skriven
#15: Anonym

Oj fick inte med blogglänken :)Kram

skriven
#16: Mindy

God kväll hjärtat :) Så snygga skor :) tråkigt att du får vänta några månader till förs du kan ha dem ute i alla fal..Allt bra med dig denna dag? kram

skriven
#17: Leonora

sjukt snygga :D

sv; Jajjemensan :D

kram

skriven
#18: Emilie L

Vad skoj! Härligt, då vet jag att dom sitter ett tag iaf! :)Gudars vilka snygga skooooooor! <3

skriven
#19: tess

SV: ja det var en underbar dröm. och bäbis var sååå fin!! :)



och satan i gatan så snygga skor!! åh, jag längtar tills jag kan börja ha högklackat igen! snyft :(

skriven
#20: Linda

åh va snygga!

ja dom har mycket fint där :)

skriven
#21: Jag och fotbollsspelarn

Ja precis! Ytterliggare ett tecken på att dom är oproffsiga och oseriösa, rätt ner i sopptunnan.



MEN GUD VILKA PJUKS!! Fy fan va snygga dom var... otroligt bra köp vännen.

KRAM

skriven
#22: stina

mammma mia vilka ögonstenar

skriven
#23: anna

cooola!

skriven
#24: Sophie

Ja hon blir verkligen alltid snygg på bild!

Snygga skor ;p

KRAM

skriven
#25: Nathalie

svar ja allt utom väskan är från topshop :9

skriven
#26: anna - live my life.

Ja, så man kan följa din blogg enklare :)



Kram!

skriven
#27: Hannah!

Grymma skor tjejen! Hur mycket kostade det att skräddarsy då?

skriven
#28: ღ Sofia Werlin

Snygga de var :D

skriven
#29: Ida

Skorna var grymma:D

skriven
#30: EMMA

Underbara, men det känns ändå lite synd att de har blivit så hajpade.. Jag och min man är ofta i Oslo, bor rätt vid norska gränsen. Middagen var lovely. Imorgon drar vi till Sälen så vi får se hur det blir med bloggandet. Ha en trevlig helg! Kram

skriven
#31: Jennifer

Sv; Haha, jag veeet! helt sjukt att folk kan säga sånna saker...



Shit vilka snygga skor! vilket Zara hittade du dem på? :)

skriven
#32: Sweet life style

Godnatt, sov så gott! (:

skriven
#33: Kim

oh, här snackar vi glammiga pjux ;)



Jag kan varmt rekommendera Diorskin nude, lätt fräsch och naturlig.. Underbar

skriven
#34: Kim

Glömde att svara på allt så här kommer en kommentar till :) japp, jobbar på skönhet på åhelens så det är givetvis genom jobbet, men lika roligt varje gång.

skriven
#35: Elin

Wiie vad kul, gulligt av dig! :) Hihi!



Kram!

skriven
#36: Anonym

Hejsan =) vet inte om du läser min blogg men har just nu en frågestund i bloggen och om det är något du undrar så tycker jag du ska passa på att fråga nu =)

skriven
#37: lovisa

härliigt! :D då är du ju snart helt klar för att möta våren! :DD

skriven
#38: E

Jag vet,förbannat pinsamt.Läckra skor!

skriven
#39: Nina - This is who I am ♥

grymma!

skriven
#40: Anonym

Alla som ser det här borde kolla in den här tjejens blogg, hon är galen, använder sprutor, är alkoliserad och ska göra plastikoperationer för pengar som hon får från sin familj, hon är helt sjuk.



Här är hennes blogg: http://youpushedmeaway.blogg.se

skriven
#41: sandrao

sv: tack!



schyssta skor bruden! kommer bli skitsnyggt till bruna ben i vår&sommar :)

skriven
#42: anna - live my life.

Lättare om du lägger ut iconen på bloggen :) Svårt att leta, hehe. KRAM!

skriven
#43: Helena

Godmorgon! Ha en jättefin fredag!

skriven
#44: Sofia

Ok, jag blir så avundsjuk att jag inte vet vad jag ska skriva.

skriven
#45: Caroline

wow nu är jag inte bara lite avis, hur snygga som helst. ;P

skriven
#46: Rosanna

sv: Joo det var riktigt mysigt faktiskt =) åhh vilka snygga skor :D

skriven
#47: Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har! Supersnygga skor!



Förresten - om du vill få gratis presentkort tycker jag du ska klicka på den här länken http://www.gratismode.se/?c=1245 . Det funkar verkligen!



Ha en bra dag!

Kram Kram

skriven
#48: Nathalie

du fick tag på dem!! supersnygga!!!

skriven
#49: silly

för mkt, aso för många nitar på dem, tyckte de va skitfula

skriven
#50: lovisa

dom är skitcoola, men är dom nt lite svåra att få på sig? :O :pp

skriven
#51: shoebox

Hur snygga som helst!

Du skulle inte kunna kolla om de finns kvar i 36-37? Hur är de i storlek? Och vad kostar de?

skriven
#52: sandra

skit balla! ;D

skriven
#53: Emilie L

Härligt! :) Kul att du fick tag på ett par skor, jätte årgång på dom har jag hört... :)

skriven
#54: Emilie L

* åtgång på dom

skriven
#55: Mirre

Hej!

säljer ett par i strl 37 om någon inte kan motstå begäret och verkligen måste ha vårens hetaste skor!

mvh:

Mirre

skriven

Kommentera inlägget här :