Favoriter

Godmorgon!

Vad tomt det känns den här veckan i Oslo utan allt ståhej med modeveckan...bara att lägga undan sitt pass och vänta på nästa modevecka. Men hallå varför sitter jag här och grinar?? Vi har ju New York Fashion Week!  :) Och att titta på bilder från visningarna är nästan lika bra som att vara där...

En av dem som visade under helgen var Alexander Wang och efter ett par dagars studerande av kollektionen har jag kommit fram till att jag fullkomligt älskar den (Det enda jag inte gillar så värst mycket är cykelbyxan)! Kavajerna, skinnet, de tuffa bootsen och de assymetriska skärningarna är fantastiska! Här har ni mina 9 favoriter från visningen!

Vilka är era favoriter?




Bilder: Style.com

Vill ni spana i hela Alexander Wang's kollektion för hösten 2009??  Klicka HÄR

Kommentarer :

#1: Dress Like a Princess

Wang är grym!!

skriven
#2: anna - live my life.

Allt är toppen :)

Hungrig, men annars superbra.

Själv?



Kramar!

skriven
#3: Caroline

åhh toppen. låter som en toppen vecka och wang som har så snygga kläder..



Jo det blev tidigt men jag är så mycket piggare nu, nackdelen är väll att jag blir trött snabbare på kvällen men men, det gör inget för min del.

kram

skriven
#4: Jenny Lennartsson

Allt va ju snyggt :) Blir i slutet av april..Händer idag då söt :)

skriven
#5: DaNii

Det var en riktigt snygg kollektion. Så du har vart i Paris förut? Det här blir min tredje gång. Skulle va snällt om du kunde ge mig lite tipps på klubbar :) Pööss<3

skriven
#6: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

5, 7 & 9 älskade jag iaf :D riktigt snygga, dom skulle jag lätt kunna bära

skriven
#7: Zandra

sv: visst är dom! :D

detsamma!

skriven
#8: Elin

Taack :) Kram!

skriven
#9: Mindy

Godmorgon söta du..Allt bra med mig denna tisdag...kan inte blir bättre när solen är uppe & lyser så vackert..Hoppas att du får en skön tisdag..Kram på dig

skriven
#10: Zandra

den i mitten va snyggast :)

skriven
#11: Ulrika

Me lajk =)

skriven
#12: Dress Like a Princess

tack gumman!

kram

skriven
#13: Rosanna

sv: Tack så mycket :) Jaa desamma!

skriven
#14: Jennie

nr 6 o 7!

skriven
#15: Appeel

Heejsan , nr 5 var ju jätte fint ^^

Btw, jätte fin blogg!



Haa en bra dag.

skriven
#16: Jessica

Grym kollektion! 5an & 7an blev mina favoriter!

skriven
#17: EMMA

Jag gillar allt Alexander Wang gör. Just nu suktar jag efter skorna från S/S 09 visningen. I have to have them!

skriven
#18: Sofia Werlin

ja gör det :D

Jag tycker att dom är jättebra

Använde dom 1 timme innan balen förra året och när jag kom in till stan hade jag fått en härlig bränna :D

skriven
#19: Antonia

Betydligt behagligare bilder en sist. Snygga plagg förutom den längst ner på mitten ser ut som om hon har en tredje bröst till höger på bild.

skriven
#20: shoebox

Nej, cykelbyxorna var ingen hit! Än så länge i alla fall, man vet ju aldrig :P



skriven
#21: HANNAH

Jag älskar hans design fan :D sitter och kollar i trendbibeln nu, han är grym! Tack föresten!

skriven
#22: MALIN

Jaa verkligen=) Hade en jättelugn och skön morgon :) Kram!

skriven
#23: Natalie

tyvär kommer dom inte till Göteborg utan de va ba stockholm som fick EN sändning. Dom har dragit tillbaka alla sändningar för det visade sig att de va alldelles för lika orginalen.. såå synd för oss ;)

Vart bor du förresten? i stockholm då iof antar jag om du sett dom ;)?

KRAMS

skriven
#24: E

Har checkat in det där, mycket snygga kläder måste jag säga. Precis min stil :-D

skriven
#25: Sophie

Jo och det är verkligen på tiden för en ny dator, kan bara inte bestämma mig om jag vill ha en mac eller pc :)

KRAM

skriven
#26: TD .

hello :) design 2 på auktion! blir det du som lägger 30 kr på designen? :)



ps. säljer även personliga designer för 50 kr ^^

skriven
#27: MARILENA

SV: Jo det är ju sant, man vill inte liksom att en ska vara slut :) Men de va ett sånt perfekt slut sist.

skriven
#28: bea

sjukt fina, åh

skriven

Kommentera inlägget här :