Underbar Middag

Ikväll har A bjudit mig på en underbar hemlagad middag bestående av Carpaccio av oxfilé till förrätt och fylld kycklingfilé med fetaost och soltorkad tomat samt potatisgratäng till huvudrätt. Efterrätten fick bli en drink! :) Jag älskar verkligen Carpaccio, min absoluta favorit-förrätt! Så tror ni att jag blev glad??? :D Han är så gullig, av bästa sort. :)


Mums!

Nu blir det snart sängen men först blir det lite läsning! Har börjat läsa Victoria Beckhams bok and so far so good! :) Imorgon ska jag visa er vad jag shoppade idag! :)

Godnattkramar!

Kommentarer :

#1: anna

wow va gott! Jag har bara ätit Carpaccio med lax.. det var gott minsann :)

skriven
#2: felicia

hejhej, hur mår du ? och hur har din helg varit ?

fin blogg förresten!<3



(ett tips, svara i min blogg för det är lättare så)

skriven
#3: Annika

Det där ser gott ut och jag är vegetarian:P



ha en bra kväll!!



KRAM

skriven

Kommentera inlägget här :