Västen

Nu har jag kommit hem till mamma och pappa och öppnat mina paket! :D

Blev besviken på västen från Only, dels för att den kändes liten (gick inte över brösten alls utan hängde på sidan), materialet kändes sladdrigt och skrynkligt och nitarna var inte alls så robusta som jag trodde de skulle vara, helt ihåliga och superlätta. Ville ha kraftigare tyg med tyngre nitar! Synd! Den som var så fin på bild!



Visar hur den ser ut på imorgon! :)

Ankelbootsen däremot var jättefina och känns bra i kvalitén! Ena paret var något mindre än det andra, men tror det funkar ändå om jag får gå in dem en stund! Mocka töjer sig ju trots allt och lite smått trånga var mina topshop-platåer i början också, men sitter nu perfekt! :) Bilder kommer imorgon! :D

Kommentarer :

#1: EMMA

Sånt är verkligen trist. När man tror man vet hur någonting ser ut och så gör det inte alls det i verkligheten.. Förresten, vart i Oslo bor du? Kram

skriven
#2: Caroline

vad har du för storlek i vanliga fall och vad köpte du för storlek, tycker det är lite svårt med storlekarna på modekungen. Jag har 36.37 i vanliga fall men i mm vet jag inte.. :(

skriven
#3: Mie

Så kjedelig! Den var jo så fin på bildene!

skriven
#4: shoebox

Ja, jag tycker också det var synd att den var så liten. Jag hade velat ha den lite större, kanske lite oversize...

skriven
#5: lisa

Om du är intresserad utav att sälja den är jag otorligt intressead! har letat efter den överallt men only finns dessvärre inte i gög å har inte fått tummen ur å åkt till partille för att köpa den. jag är jätte intresserad iallafall! mvh lisa

skriven

Kommentera inlägget här :