Bakery-towels!

Här är dem igen mina bakelser! De är så söta, så jag köpte allihop! :D Det är faktiskt handdukar som är virade så att det ser ut som bakelser och bären som ligger ovanpå är kylskåpsmagneter! Smart va?? Finns som rulltårtor, vanliga tårtor, cupcakes, glassdesserter, smoothies, ja you name it!  Hur läckert är det inte att ha sådana på toaletten om man får nattgäster? Garanterat uppskattat! Eller i present! Flera lite lyxigare hotell köpte in dessa på mässan i helgen för att ha dem på rummen. Läckerbitarna kommer ut på marknaden om några veckor! Spana in! :)


Kommentarer :

#1: Patricia

MEN JISSES! vad dum jag känner mig "mm glansiga bakelser" hähä! det var liksom jordgubbarna :P



så söta! jag vill ha de!! perfekt att ge bort som present :)

skriven
#2: Jenny

Jaha intressant va är det för mässa då ? så himla kul med mässor tycker jag, brukar gå på 2 st, turistmässan & skönhetsmässan :)

skriven
#3: Anonym

tack så mkt (:

skriven
#4: Anonym

De ser UNDERBARA ut:) muums

skriven
#5: Elin

Hihi så fiffigt inslaget till bakeleser :P

skriven
#6: Arandur

sv: tackar :)

Följ gärna min blogg med bloglovin :)

skriven
#7: E

Hihihi japp ;-D Men vad söta måste jag säga, perfekta presenter.

skriven
#8: Helena

Oh vad läckert, de skall jag spana efter!

skriven
#9: Caroline

men wow va läckert, nu blev jag lite sötsugen.

skriven
#10: Solli

vad söta!

skriven
#11: Marie

Riktigt fräcka :)

skriven

Kommentera inlägget här :