Beautybox eller verktygslåda...

Äntligen framme i Oslo och ska snart krypa till sängs. Gud vad trött jag är! Och långa dagar blir det hela veckan...men men det är bara att kavla upp ärmarna och köra! :)

Tänkte hinna hämta min mobiltelefon imorgon, den har varit på lagning. Kanske hinna en sväng in på JULA, som har en verktygslåda som jag vill ha till mina sminksaker.Make Up Store kostade de löjligt mycket! Typ 1700:- gick en lite större box på. Aldrig i livet tänkte jag och gick därifrån. Den här däremot tror jag inte kostar mer än 3-400:-. Förmodligen mer hållbar också eftersom man kan bära verktyg i den som är betydligt tyngre än mina makeupprylar.

Annars finns ju denna från Eleven som är liknande, men kostar 799:-. Dubbelt så dyrt, men mycket billigare än Make Up Store.


Bild: Eleven

Kommentarer :

#1: Sandie

Ja det var dyrt det...

skriven
#2: anna

Hehe, ja verkligen! :)



Hur är allt med dig idag?

skriven
#3: Clara

Vilken söt blogg bakgrun! =P

skriven
#4: Clara

bakgrund*

skriven
#5: Malin

svar; varsågod :>



och oja :* verkligen skittur.

hade vi inte hittat na vet jag inte riktigt vad jag skulle ha gjort.

skriven
#6: Caroline

oj wow aa dyrt men praktiskt. Jag har nån budget variant som man fick med massor med "skit" smink i, men den är toppen att förvara sina sminkprylar i. Dock går den inte att stänga längre =P

skriven
#7: Miss Agda

En sån "verktygslåda" skulle jag verkligen behöva för mina små burkar och penslar! Tack för tipset!

skriven

Kommentera inlägget här :