Before And After: Foundation

Jag har lovat en läsare att visa hur bra min I.d Bare Escentuals foundation egentligen är! :)

Så här ser jag alltså ut med ett osminkat ansikte och en illröd böld på hakan (den är rödare i verkligheten):



Sen buffar jag på foundationen som trollar bort rödheter, finnar och stora porer. Det bästa är att den verkligen fungerar! Här har jag bara använt foundation, alltså ingen concealer eller något annat täckande.



Den är helt fantastiskt bra! Att jag har en finne syns inte alls! :)

Avslutar gör jag med ett fixerande puder och lite rouge eller solpuder på kinderna.

Kommentarer :

#1: nathalie

vilket bra resultat! jag behöver verkligen en ny foundation då min nuvarande gör mig sjukt torr i ansiktet..

skriven
#2: Elin

Oj ja det ser verkligen bra ut! :) Tror det blir den foundationen nästa gång ;)

skriven
#3: Elin

Oj ja det ser verkligen bra ut! :) Tror det blir den foundationen nästa gång ;)

skriven
#4: Caroline

wow,, den fungerar på riktigt.. nej nu hinner jag inte skriva mer måste inhandla mig lite sånnt punder. tack för tipset! ;)

skriven
#5: Solli

wow! blev jättefint! Själv är jag en trogen I.D användare sen några år tillbaka :o)



Önskar dej en underbar helg!

skriven
#6: Nathalie

Hej!

Har precis beställt ett provpaket med I.d. men är osäker på om jag beställt rätt färg. Vilken färg använder du?

skriven

Kommentera inlägget här :