Delirium

Jo jag vet att klockan är över ett men ja....man kan säga att det blev en riktig dundersovmorgon! :D Snart blir det käk, mamma står vid spisen och pysslar om mig som vanligt när jag är hemma! Sötast! :)

Men gissa vad som damp ner i brevlådan idag då? Jo, La Redoute katalogen och ELLE! Så nu är det tidningsdelirium här hemma! Hihi! Hade inte ens hunnit bläddra i Ellos! Men oj så mycket fint det är!!! Speciellt La Redoute....som vanligt.....och som vanligt kostar det mesta skjortan! Suck. Köper man 4 plagg därifrån så kan man slå sig i backen på att det går på minst 4000...eller är det bara jag som lyckas förälska mig i de dyraste sakerna jämt och ständigt?

Oh well, ska göra en kraftansträngning med min kameraladdare också...ska leta på det sista stället jag kan komma på...bilen. Hoppas, hoppas, hoppas!  Annars är det ju i princip billigare att köpa en ny kamera än att köpa en ny laddare....okej, inte riktigt....men jag behöver egentligen en ny kamera och att kosta på den gamla då känns lite surt.


See you later alligator!

Kommentarer :

#1: Angelica

haha, jag är typ nervös innan jag öppnar LaRedoutekatalogen, vet att det kommer svida i hjärtat att förälska sig i alla saker man inte har råd med :/

skriven
#2: Anonym

Leta efter laddaren där du näst senast sov, det/den du söker skall du finna.



MVH

skriven
#3: Emma

skönt med sovmorgon!

skriven

Kommentera inlägget här :