Fredag

Blev väckt av min lilla kissemiss i morse som tyckte att jag skulle leka med honom och bollen istället för att ligga och sova. Så det var bara att pallra sig upp! :) Jisses vad envisa de är när de vill ha sin vilja fram! Hihi! :)

Ni som köpt Elle, glömmer väl inte bort att ni har en rabattkupong på 20% på en valfri vara från H&M i tidningen? Gäller fram till 10 februari. (Jag var på väg att glömma, tidningen höll på att hamna i högen där alla lästa tidningar hamnar och aldrig mer öppnas igen...)




Idag är det massor som står på att-göra-listan!

- Sy upp morgonrocken. (Den jag köpte häromdagen)
- Kika in på H&M....med min rabattkupong.
- Gina Tricot för de fina bastopparnas skull (De jag bloggade om igår)
- Hämta ut paket. Wihoo! :)
- Luncha med mamma och pappa.
- Sen en massa annat smått och gott...

Tänkte även hinna visa er mina Ellos-favoriter, lägga en beställning hos La Redoute, lägga upp dagens osv.

Hoppas ni allihop får en underbar start på helgen!

Kram!

Kommentarer :

#1: emelie

God morgon =) hur mås det idag ?

skriven
#2: Jenny

Mm visst är det :) Åh sak nog köpa elle tidningen,glömt att göra det ,ouups hehe..Trevlig helg söt!

skriven
#3: Caroline

åhh låter toppen. Nej själv har jag planerat en slapp helg. Jag ska ta hem min nya bok från jobbet så ska jag slappa i soffan hela helgen med min bok samt att man inte får missa handbolls vm som börjar på lördag. Men nya gardiner måste upp och lite fix, helt enkelt en hel helg hemma, det var länge sedan. =)

kramkram

skriven
#4: Karin

tacktack vad roligt att höra:) ha en fin fredag nu!:)

skriven
#5: Jag och fotbollsspelarn

Åh vilken härlig fredag du har framför dig! Kram

skriven
#6: Caroline

jo precis vad jag tyckte. Jo det går bra jag är helt såld på Marian Keyes böcker och håller på med ytterligare en och planen är att jag ska hinna klart den innan februari, jag har ju börjat min nya år med ett boklöfte =P Men jag lägger upp vilken bok och några ord från den sedan på bloggen.

kramkram =)

skriven
#7: Sassy

Tack för att du påminde om rabattkupongen, den hade jag glömt bort!

skriven
#8: Caroline

oj skumt. har du scroll mus?



Jag vet att om man råkar trycka ner scrollen samtidigt som man scrollar så kan man förminska och förstora. vet inte om det är samma problem dock?

skriven
#9: anna

Ja, såg en sån jäkla snygg tunika på gina igår, tekla tunic heter den, finns på deras hemsida, kostar 149:- kolla in den, också ett himla bra basplagg! :)

skriven

Kommentera inlägget här :