Godmorgon!

Pigga och glada?

Idag blir det lagerarbete för min del, packa order och städa...Men idag är det i varje fall måndag och bara 4 dagar kvar tills jag får komma hem till älsklingen! Har varit borta sen förra tisdagen och jobbat varje dag, så totalt 10 dagar i rad blir det på torsdag när jag får åka hem.

Har försökt lägga upp en film på Youtube från en av modevisningarna så att ni ska få se ni också, men tyvärrr blir den nekad varje gång jag försöker för att den är för stor! Och jag har ingen aning om hur man komprimerar eller delar av mitt itu så att man får 2 klipp. Någon teknisk som vill hjälpa mig?

Nu ska jag ta itu med dagen!

Hoppas ni alla får en bra start på veckan!

Kram!

Kommentarer :

#1: Jag och fotbollsspelarn

Åh fy :/ förstår då om du är segare än jag. Men måndagar är alltid måndagar. Men du blir väl ledig längre än 2 dagar sen efter denna mosterperiod? eller?



Kram

skriven
#2: Caroline

absolut, jag var faktiskt riktigt utvilad idag, känns skönt. Måndagar blir lite mer positiva då =)



Ananrs då? åhh va skönt bara 4dagar kvar, det kommer gå fort.

skriven
#3: shoebox

Oj, jag förstår att det blir skönt att komma hem sen...10 dar i rad är ingen lek!

skriven
#4: Anonym

sv: Jag håller helt med dig om det du skrev om homosexuella ska få gifta sig eller inte!

skriven
#5: Anonym

Haha, det var jag som skrev nyss. :)

skriven
#6: Linnea

Hej!

Jag tänkte tipsa dig om tre jättebra sidor där du kan få

presentkort från olika affärer, visst låter det väl bra? :)



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=1470

Bli medlem där och få presentkort på H&M och JC.



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049

Bli medlem där och få presentkort på H&M,KICKS och ÅHLÈNS.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201

Bli medlem där och få presentkort på valfri affär+biobiljetter.

Ange M0lle som värvare, så får du 75 extrapoäng!



Ha en bra dag :)

skriven
#7: Marie

Oj det var ingen dålig arbetsvecka. Hoppas dagarna går snabbt så du kan få komma hem till din kära :)

skriven

Kommentera inlägget här :