Mina La Redoute Favoriter

Nu har jag som sagt lusläst katalogen och dessa saker föll jag för:

(Ursäkta mitt überdåliga collage...inte så bra utan photoshop...)


Bilder: La Redoute

1.  Snygga heels i skinnimitation från La Redoute Création. Läckert till jeans.
2. Kängor med snörning och öppen häl, designade av Michel Klein. Hottar upp den "snälla" klänningen.
3. Slitna/trasiga jeans från La Redoute Création. Vårens måste!
4. Grå sandaler i skinnimitation med peeptoe och öppen häl från La Redoute Création. Gillar Hope's, men detta är en mycket billigare variant som fungerar lika bra.
5. Fransig mockakjol från Manoush. Fransar = hett, hett, hett!!
6+7. Supersnygga underkläder från Best. Bh + matchande trosa. Nya underkläder finns alltid på min inköpslista!
8. Mönstrad tunika. Skön att dra över bikinin på stranden eller för partyt med klackar till.
9. Gladiatorer med kilklack. Spanade på ett par liknande från Nine West förra sommaren. I skinnimitation från La Redoute Création.
10. Stövletter från La redoute Création i kalvmocka. De här måste jag bara ha!!!
11. Ballerinaskor med nitar från Tipster. Nitar hänger kvar även i sommar!

Kommentarer :

#1: Solli

snyggt kollage! Hittade många favoriter!

Jag vill oxå ha jeansen, gladiatorskorna med kilklack o de söta ballerinaskorna med nitar! Ursnygga!



Hoppas du har haft en fin lördag,

kram!

skriven

Kommentera inlägget här :