Mitt Fina Köp!!

Min försvunna laddare till kameran är återfunnen!! Den låg hemma hos mig och A. :) Så nu kommer äntligen bilder på min pärla! Det blev en sak som jag suktat efter länge!




Just det! En Mulberry Mabel i Large fick ansluta sig till min väsksamling! :D Den är otroligt fin och kommer bli min följeslagare framöver. Min Louis Vuitton Manhattan får ligga på hyllan ett tag...
Den är väldigt rymlig och jag får lätt plats med min minilaptop och alla andra prylar som jag släpar med mig varje dag! :)

Lycka!

Kommentarer :

#1: Solli

Åh, en Mulberry! grattis till ditt fina köp!

& perfekt att din minilaptop får plats..det blir så jobbigt annars när man måste kånka på flera väskor.



p.s.din svärmor lär gilla boken o jag hoppas hon lånar ut den till dej sen!

skriven
#2: Tina

En Mullberry, den är verkligen Super fin!!! Hoppas att du få en kanon fredag

skriven
#3: sandrao

åh en mabel bag! vad fick du ge för den? jag försöker spara till en svart balenciaga eller mulberry att ha till vardags,jämt. men det går inte så bra :P

skriven
#4: Miss Agda

Jag vet precis hur det känns när du skriver " lycka", den är helt underbar ju. Och att köpa något som man länge suktat efter är en underbar känsla.

skriven

Kommentera inlägget här :