SPA-Kväll

Ikväll har jag haft en riktig SPA-kväll för att ta hand om mig själv efter 2 slitiga dagar. Man känner sig smutsig och svettig i varenda por efter att ha jobbat med monteringen av mässan! Äckligt, men sant! Så därför behövdes det skrubbas ordentligt för att känna sig ren igen.

Det här gör jag en typisk hemmagjord SPA-kväll:

- Kroppscrub
- Hårinpackning
- Smörjer in hela kroppen med en riktigt djupverkande creme.
- Exfolierande Mask
- Microdermabrasion för ansiktet
- Serum
- Ögoncreme
- Nattcreme
- Fila naglarna och lägga på nytt lack, även tårna.
- Fotcreme, samt sover med strumpor


underbart att unna sig ibland! Man känner sig som en helt ny människa! :D

Kommentarer :

#1: Annelie

Gud så härligt!! :)



Jag älskar din blogg och följer den varje dag! (även om jag oftast inte lämnar något avtryck...) :)



Kram!

skriven
#2: Caroline

åhh va skönt, härligt att få en stund för sig själv. skulle också behöva ta tag i mig själv. men det får bli till helgen,, =P

skriven
#3: Tina

Det lät riktigt skönt. Hoppas att du hade en riktigt trevlig kväll

skriven
#4: Solli

önskar jag oxå började med spa-kvällar hemma...det måste man verkligen unna sig själv!



kram!

skriven

Kommentera inlägget här :