Gårdagens Outfit




Oj oj vad tiden går fort! Jaja, bättre sent än aldrig! Igår var jag i stan och spanade i affärer, käkade lunch och fikade. Just nu känner jag mig alldeles virrig i butikerna, man ser ingen riktning mot vart modet är på väg, känns som om det står still. Rean är supertråkig och inga direkta höstnyheter har kommit in...eller ja...butikerna kallar dem höst, men jag tycker fortfarande det kommer in klänningar och andra somriga varor.
 
♥ Klackar My Favourites
♥ Leggings H&M
♥ Tunika Almia
♥ Väska Fiorelli
♥ Halsband med budskap I.Me.My
♥ Ringar Efva Attling
♥ Glasögon Chanel

Kommentarer :

#1: Sofia K

Tycker din Fiorelli-väska var himla söt!

Måste erkänna att jag börjar bli lite nyfiken på i vilken stad du bor :). Ditt shopping-utbud verkar vara ok, eller är det mesta från Oslo och nätet kanske?

Ha det fint! /Sofia

skriven

Kommentera inlägget här :