Håller inte!

Sprang runt och letade efter klädtejp à la Hollywood Fashion tape i Tromsø under helgen till en top jag tänkte ha som är ganska urringad. De enda om hade tejp var Lindex, så jag köpte en rulle. Tyvärr var den så dålig att jag inte ens vågade ta på mig topen och gå ut med risk för att visa bh:n hela kvällen. Den vanliga dubbelhäftande tejpen från Scotch är förmodligen bättre. För det första var den stel (precis som vanlig tejp), klistret var otroligt dåligt och det gick inte att återfästa om det hade lossnat en gång. Råkade man fastna eller dra till lite i topen, lossnade det direkt. Otroligt dåligt!

Så gör inte om mitt misstag och köp Lindex tejprulle!

Kommentarer :

#1: Katja

vet du var man kan köpa den från Scotch? (:

skriven
#2: Veronica

Katja: Den från Scotch är vanlig kontorstejp, den bästa klädtejpen är Hollywood Fashion tape. :)

skriven

Kommentera inlägget här :