Long day

Idag har det varit en riktigt lång dag, jobb, jobb, jobb. Måste bli klar med allt innan semestern, så det får bli en jobbdag imorgon och eventuellt på lördag också - men sen så! :) 

Nu ska jag och min trötta hjärna natta kudden, men kolla in den snygga klänningen från Vila/Nelly som jag hittade precis nu. Gillar speciellt sidenkanten och fickan med dragkedja. 199:-  Billigt va? Kan inte helt bestämma mig om jag ska ta den i vitt eller rosa...Jag får sova på saken.

Vilken skulle ni ha valt?




Bilder: Nelly

Kommentarer :

#1: Passepartout

den vita tycker jag!

skriven
#2: Hanne

Begge er fine, men jeg synes den rosa var søtest:) Håper du får en fin dag, og en riktig fin ferie:) Klem!

skriven
#3: caroline

ah va söt, super skön en sommardag. Jag gillar den rosa men mest för att det är kul med lite färg :P

skriven
#4: Anonym

båda var jätte fina men den vita tkr jag nog ;)

kram

skriven

Kommentera inlägget här :