Rosor


Godmorgon!

Har ni sett vilka fina rosor jag fick igår! :)

Uppe med tuppen, måste hinna duscha, tvätta håret, välja vilket smink jag ska ta med mig och minska packningen i resväskan...hum. Det svåraste är med temperaturen, att resa tillbaka 2-3 månader i tid, vad hade man på sig då? Jag kommer knappt ihåg. Sen vet jag ju inte exakt hur kallt det blir heller, men nu får det bära eller brista, enbart skinnjackan, halsduk och ett par kashmirkoftor följer med i värmesynpunkt. Det borde räcka va? Men tror ni jag blev glad när jag fick se väderleksrapporten i morse? Det blir i alla fall sol! YES!


Kommentarer :

#1: Emelie

Sv; Ja då. Ville bara säga till så du inte betalar 1600 i onödan :)



Nej, jeansen är från Gina tricot... Köpte dem för ngn månad sen men har inte fått tummer ur att fixa till dem förrens nu.



Detsamma!

skriven
#2: Hanne

Så fine roser, herlig farge:) Jeg har prøvd å hinte til Christian om at det er lenge siden jeg fikk blomster;) Håper du får en super dag i Tromsø:) Stor klem!

skriven
#3: Mie

Hihi, huff. Tragisk med den temperaturen her oppe...

skriven
#4: Sofia

Härligt med sol :D

skriven

Kommentera inlägget här :