Slappisdag

Idag är det inte många knop, ska snart köpa pizza och sätta på en film och bara slappa. Gårdagen börjar ta ut sin rätt kan man säga. :) Just nu sitter jag och tittar på bilder från resan till Tromsø, först nu som jag kan kolla på dem igen eftersom min kamera gick sönder i samma veva. Kul! En bild jag verkligen gillar är den här, snyggt suddig på något vis.

På mig hade jag (om ni kan se): Gucci-heels Chapnlle, strumpbyxor H&M, klänning H&M Divided Exclusive, orange clutch Bozzini, skinnjacka C-girl och armband från H&M, Lindex, Chicy och A V Max.


Kväll nummer två bar jag denna snygga jumpsuit från Soaked in Luxury, dock syns den inte så mycket eftersom jag var påpälsad till max i 8 plusgrader, burr! Men har ni tänkt på vad asjobbigt det är att ha på sig en jumpsuit när man ska ut på krogen eftersom man måste ta av sig hela överpartiet varje gång man ska på toa, vilket brukar bli ganska många gånger... Tror jag ska uppfinna en byxdress med dolda knappar eller dragkedja i midjan, så att man bara kan dra ner "byxorna". Konstigt att inte så många kläddesigners tänker på det... 

Kommentarer :

#1: Emma

snygging!

skriven

Kommentera inlägget här :