À La Louis Vuitton

Mitt senaste skoköp kan ni se HÄR

Kommentarer :

#1: Jenny Lennartsson

Jag vet inte vad det kan vara, men kan säga att jag inte vart med om märkligare situation, just att någon man inte känner dömmer en att man skulle vara på ett sätt, det är ju så illa & det sårar en konstit nog, va ledsen hela dagen igår också men måste släppa det :)Man måste försöka tänka positivt!



Tack snälla snälla du, glad jag blir av dina ord, du verkar vara en sån fantastiskt tjej också på alla sätt, som man känner varandra lite fast man aldrig har träffats, märkligt hehe..

Älskar din blogg också ska du veta! :)



Önskar dig en bra dag söta du..Händer idag då annars?

Ingen snö hos er eller?

kramar

skriven
#2: Carolina

Wow, vilka coola!



Hoppas du får en bra dag!

skriven
#3: lisette

hehe hejsan :) tack så mkt.. du får ha en bra dag du med, ta gärna och kika in min outlet på min andra blogg..



Http://lisettee.blogg.se/outlet



KRAM

skriven
#4: isabell

sv: eller hur är dom snygga:) detsamma!

skriven
#5: Leia

Lite spännande vore det kanske, fast skrämd blir man nog :P

skriven
#6: Mie

Wow, for noen sko! :D

skriven
#7: emelie

sv: hehe va söt du är. tack :)



hoppas du får en trevlig fredag du också! ;)

skriven
#8: Lena

God morgon :) allt bra idag? kram

skriven
#9: Vibeke

Wow, de var utrolig stilige!! Håper du får en fin helg :))

skriven
#10: Amanda

Tack! ^^



Och tack detsamma! :o)

skriven
#11: Lena

haha ja det var därför jag ville ha hjälp :P tack desamma! :) kram

skriven
#12: maja

sv: eller hur! love it.



vilka snyggingar det var på bilden!



ha en bra helg du med :)

skriven
#13: Rosanna

sv: Tack :D Joo men den är snygg! Iallafall nu när jag sydde om den =)

skriven
#14: Elina

Åå najs! händer i helgen då? kram

skriven
#15: emma

gud vad häftiga!

skriven
#16: Louise

Kommer bli sååå snygga i sommar likväl till jeans och till shorts, kjol, klänning. Kanon!

skriven
#17: Anonym

Tack :) Tack detsamma :)

skriven
#18: nina

Tack! Tack detsamma :)

skriven
#19: Helena

Det var en som kallade sig Kennie Johanssen och var IT-ansvarig på blogg.se. Det visar sig idag att de inte har någon sådan så det var en bluff, men han hotade verkligen och jag greps av panik. Nu kan de om jag vill återställa bloggen, så får jag väl i så fall plocka bort alla bilderna!Ha en fin dag!

skriven
#20: ♥ SimplyMalin

Woww, sikka snygga skor! :D



Allt väl annars då? :)

skriven
#21: Missextra

ohh, nu bleir jag avundsjuk! Jätte snygga ju!

skriven
#22: Nathalie

ahh de är så grymma!

skriven

Kommentera inlägget här :