Dagens Tips!

Vaknade med huvudvärk i morse, börjar gå över nu, men det är verkligen en dålig start på dagen. Oh well, solen skiner ute och det är relativt varmt så det väger upp! :) Ikväll reser jag tillbaka till Oslo och morgon reser jag till Halden, innan jag slutligen reser hem till Sverige imorgon kväll! Puh! :)

Dagens fynd måste ändå bli den här
superheta kjolen från Cheap Monday som lika gärna ser ut som en design à la Acne eller Whyred och skulle kostat åtskilligt mer. Spana in!


Update
: Länken fungerar visst inte - men kika under nyheter på dam eller sök på Cheap Monday. Förlåt för det!

Kommentarer :

#1: Julia

låter som en härligt fynd, ska kolla

skriven
#2: AK

Vill du vara modell för en dag? Tävla på stil.blogg.se!

skriven
#3: Johanna

usch aldrig kul att vakna med huvudvärk, då vill man bara ta en tablett och somna om igen, hoppas den går över =)

skriven
#4: ¬•» J E N N A

somnade med uvudvärk - vaknade med huvudvärk. sååååååååå kul..

skriven
#5: Lena

tack! ja den är borta idag, som tur är ;) vad ska du hitta på idag då? kram

skriven
#6: martina

söt bakgrund!

skriven
#7: Helena

Ja idag äar det verkligen jättevackert väder även hos mig. Hoppas att din huvudvärk har försvunnit och att du får en fin fortsättning på dagen!

skriven
#8: Alshammar - Style As Lifestyle

man blir så glad av solen!

skriven
#9: Nataly

Ha en fin dag du med! :)

skriven
#10: johanna

Absolut blir det bättre, dte vet jag... det är ju 2006.... och nu är det 2009...så tre år kvar och berätta om =)

skriven
#11: Sassy

Hoppas huvudvärken gav med sig!



kram

skriven

Kommentera inlägget här :