Favoriter ur min garderob - Partyheels



Här ser ni några av mina favoriter när det gäller partyheels! De här kommer bli mina bundsförvanter i sommar tillsammans med skorna från Topshop som jag beställde idag och de jag köpte förra helgen från My Favourites. Förvånande nog är det inga designerskor som faller i den här kategorin, de kan jag använda på middagar, fina bjudningar eller tillställningar, men att gå ut och parta i, med risk att få glassplitter i dem eller bli trampade på, nä den chansen tar jag inte. 

När det gäller partyheels så handlar jag dem oftast på Topshop, Zara eller Asos, som har många riktigt snygga designerinspirerade skor som inte kostar skjortan. Sen har Friis & Company kommit med nya fina kollektioner som dessutom är supersköna! Leta efter de skor som det står My Favourites på! :D

Mer sneak a peaks i min garderob kommer snart igen! :)

Kommentarer :

#1: Evelina

Massa snygga :D

skriven
#2: Mie

My preciousss? :D Fine var de alle sammen!

skriven
#3: johanna

Snygga skor :) haha ja ungarna är för härliga =)

skriven
#4: Hanni

Ooh de rosa fr asos var dösnygga, även de där platåsandaletterna högst upp till höger. Mkt snyggt!

skriven
#5: Sabrine

Sv: Ja det var verkligen spännande!:) Det var hur otroligt som helst!:) Det var min gamla farfar som kom på besök för att säga mig något. Han dog 1991. Allt stämde in så perfekt! :) Någon jag kan rekommendera alla människor. Man får mkt tips och råd.

skriven
#6: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Skorna längst upp till vänster är sjukt snygga! har spanat in dem tidigare! :D



Just nu jobbar jag på barnhage men är på jakt efter nåt nytt där man skulle kunna tjäna lite bättre.. Själv då?

Har du varit länge här? Vart i byn bor du? :D Hehe mkt fårgor nu. Sorry ;)



Hoppas du får en fin kväll!

skriven
#7: Nathalie

åh vad mycket fina skor du har!!

skriven
#8: Carolina

Mycket fina partyskor! Finns mycket fina överallt.. Synd att man inte är i behov av några bara.

skriven
#9: Johanna - MyShoebox.se

Vilken samling du har! De rosa var ju superfina, de med dragkedja hur coola som helst och balmainlookisarna är ju bara grymma!



Ja, du får gärna kolla eftr kavajen till mig! Jag har för det mesta 36 på kläder, så det borde väl funka nu också, om den inte är väldigt stor eller liten i storlek. Du kanske kan prova den storlek du brukar ha? Och kolla vad det blir i svenska pengar så får vi se...:)

skriven
#10: nadia

Så mange fine sko!! :)

Man får aldri nok av sko.. aldrii! hehe :)

Synes Zara har veldig mange fine party sko!

Ha en fin fredag, det som er igjen av den :p

skriven
#11: Patricia

SÅÅÅÅ AVUNDSJUK!!! du har sjut fina skor...

ser att du lyckades få dig zara skorna, balmain lookies! oohhhh!!!!

skriven
#12: Natalie

Svar: Ja de har verkligen haft jättemycket fint på senaste tiden! Hoppas du också har haft en bra dag :)



Otroligt snygga skor, förresten. Kram

skriven
#13: EMMA

Stiliga skor :) Kram

skriven
#14: Sassy

Åh, jag älskar de med nitar och de rosa! Vill ha likadana!



Ha en bra lördag!

kram

skriven
#15: Emilia says;

herreguuud! alla var grovt snygga! :D

skriven
#16: Kristin

En sådan skogarderob skulle jag också vilja ha... Otroligt vad ett par skor kan göra mycket :)

skriven
#17: Lina

Nähä okej.. så blir det nå våfflor nu i helgen då?

Japp jag åt :) smarrigt.

skriven
#18: Anonym

alltså nu blir jag riktigt avundsjuk! Skorna längst upp i hörnet med nitar är U N D E R B A R A!

skriven
#19: Alshammar - Style As Lifestyle

åh vad mkt snygga heels!

skriven
#20: emma

Åh vad mycket snygga skor på en och samma gång! gillar alla! de rosa i satin, de med nitar, dragkedjeskorna och vilken snygg platå på de svartbruna! Hoppas du får en bra kväll! kramar!

skriven
#21: Hanna

Vilken godissamling!!

skriven
#22: Sofia

tack tack :)



Hu vilka snygga skor du har! Speciellt dem i högra hörnet. Namnam

skriven
#23: Veronica

GALET snygga skor som står i din hylla:P Trevlig blogg :)

skriven
#24: celine

Fina skor!

skriven
#25: sophia

gud, vilka fina skor, allihopa!!

skriven

Kommentera inlägget här :