Gucci A/W 09/10





Gucci bjöd på välskräddat med inslag av rockigt chic på visningen i Milano för hösten/vintern 09/10.

- Skräddade byxor och kavajer med markerade axlar.
- Det breda bältet sitter stadigt kvar i midjan.
- Paljetter, paljetter, paljetter.
- Pälsen stannar kvar.
- Skinnbyxor
- Lårhöga skinnstövlar, lättelånga!
- Dragkedjor och kedjor i svart/grå metall.
- Assymetriska linjer och mönster
- Platåskor med peeptoe.
- Stora svarta kantiga solglasögon.


Jag gillar den här kollektionen! :D

Gör ni? Vilka är era favoriter?




Bilder: Elle

Kommentarer :

#1: Mindy

Godmorgon gumman...Så skoj med smink kurs..Hoppas att du får en skön tisdag.kram kram

skriven
#2: Hanne

Masse fint, antrekk nummer 3 er min favoritt:)



Klem!

skriven
#3: Passepartout

En hel del tjusigt, nr 3, 6 och 7 är mina favoriter.

skriven
#4: Jenny Lennartsson

Ja jag hoppas jag inte blir mer förkyld usch inget kul..Tack gumman..

Den kappan på första bilden högst till vänster va jätte snygg!

skriven
#5: Sassy

Åh, fuskpälsen, silveroutfiten och den storprickiga klänningen gillar jag!



kram

skriven
#6: Anonym

love it!

skriven
#7: nadia

Jeg likte klærne på bilde nr 5,7 og 8 veldig bra :)

Trondheim er en vakker by ja!



Ha en fin dag du også :D

skriven
#8: Gabriella

svar:ja dom är rätt grymma dom

skriven
#9: Malin

SV: ja det är riktigt skönt när måndagen är över för då brukar veckorna gå mycket fortare :)



det är bara bra med mig, trött och lite ont i kroppen annars är det helt okej. hur är det själv? :)

skriven
#10: MARILENA

Sv: aa Det är ju verkligen de :/

Snygg collection Gucci hade.

skriven
#11: J

Hittade en gammal kommentar i min blogg, tittar in hoppas allt är bra

skriven
#12: Alshammar - Fashion Lifestyle

så mycket snyggt!

sv: tack:)

skriven
#13: Linda

desamma!

vad gör du?

skriven
#14: HANNAH

Tack :) Jag måste säga att det här enaxlade modet inte går hem för min del. Om jag går ner till källaren och kollar i mina gamla kläder som jag hade när jag gick i mellanstadiet är det ENBART enaxlade toppar och klänningar.. får flashback och det är barnsligt :P skit fult tycker jag

skriven
#15: kristin

Ja det är verkligen sant. Ha en bra dag :)

skriven
#16: Jag och fotbollsspelarn

Mittenraden längst till höger, YUM!

Kram

skriven
#17: MALIN

Jaa, det är skitjobbigt. Dock så har vi fått ett längre datum att läsa till så det var väl bra:D hihi!

Detsamma:)

skriven
#18: Anonym

- Tycker du verkligen det? :) Jag är mer förtjust i gröna &blåa,eller gröngråa,de är så fint! Men nu har jag bruna :'/

skriven
#19: Rosanna

sv: Joo det var riktigt gott faktiskt =) billigt med ^^

skriven
#20: Sweet life style

9an va fin!

skriven
#21: melissa

SV: åh tack. :)

skriven
#22: Anonym

Hej och tack för din kommentar! / Superior by JFR

skriven
#23: Matilda

Sv: Haha tack ;P

skriven
#24: Patricia

jaa paljetter funkar fortfarande alltså :)

skriven

Kommentera inlägget här :