My Version

Idag valde  jag att göra min egna version av sminkningen från igår, väldigt lika men med en mattare hy och lite mer markant eyeliner så att mina ögon inte ser så små ut. Det här blev iaf resultatet:







De här produkterna har jag använt:

Underlag:

Foundation: Dior Nude
Puder:
I.d Bare Escentuals
Blush:
Glam Rose Make Up Store

Ögonbryn:

Tri-Brow Color Make Up Store

Ögon:

Mörklila ögonskugga Plum Make Up Store
Skimrig silver/grå/lila lös ögonskugga Chrome Make Up Store

Highlighter Muffin Make Up Store
Vitt skimmer i ögonvrån och under ögonbryn
Crystal Make Up Store
Svart kajalpenna
Make Up Store
Mascara
Diorshow Dior

Läppar:

Läppglans DiorKiss Lychee Rose Dior

Kommentarer :

#1: E

Jag vill bara säga tack söta för ditt pepp,uppskattas!!! Vad fin du är,så snygg sminkning. Kram

skriven
#2: lia

alltid kul att få mixtra lite med sminkning på egen hand!

skriven
#3: Johanna - MyShoebox.se

Du var fin både här och på bilderna nedan :)

Vad duktig du är på att sminka dig :)

skriven
#4: Carolina

Vad snygt! :-)

skriven
#5: Solli

wow! blev hur snyggt som helst. Du är jätteduktig på makeup ;o)

skriven
#6: evelina

sv; aha :) aa vi får väl se viken det blir till sommaren ;) fin sminkning föresten :)

skriven
#7: erika

svar TACK



missa inte tävlingen hehe

skriven
#8: Linda

Ja, jag tyckte dom va lite roliga, till skillnad från alla trista.

skriven
#9: caroline

va snyggt, kändes det som om du lärde dig nått nytt då? kram

skriven
#10: Elina

Blev bättre ju :D

skriven
#11: Anonym

Hejsan söt! Är allt bra med dig idag?



Kram

/linnéa

skriven
#12: Rosanna

sv: Joo det var ju det! Det var ju en låt som man blev riktigt glad av och bara ville dansa till :D

skriven
#13: Mie

Så fint!

skriven
#14: Natalie

mcyket finare när du gjorde det själv!! :) den coverallmixen är min bästa vän tror jag haha!

skriven
#15: HANNAH

Skit snyggt! Jag borde göra ett inlägg när jag sminkar för jag kan faktiskt sminka jävligt bra. Många ber mig sminka dom när vi skall ut eller så för jag vet hur och var man skall applicera vissa saker. Dock sminkar jag inte mig själv så bra enligt mig, men ändå :)

skriven
#16: kristin

Fin sminkning! :)

skriven
#17: Malin

SV: visst är den :) åh tack detsamma..



gud va fint du sminkar dig :) önskar jag kunde sminka mig så..

skriven
#18: BJERNHAGEN

thank you :D

snyggt själv!

skriven
#19: Evelina

Fint :D

skriven
#20: DG

Helt ok!

skriven
#21: michael

Beautifull done! Gives your eyes a great effect!

skriven
#22: Nathalie

superläckert med lila skugga!!

skriven
#23: Elin

Ja okej, tänkte väl, haha. :)

Så fint sminkat! :)



Kram!

skriven

Kommentera inlägget här :