Test av Depend Gelé Kit - Nagelförlängning



Det här nagelkitet hittade jag på H&M idag och tänkte "How hard can it be?" :D  Jag har gått på salong i många år och gjort naglar så jag har lärt mig hur man gör. Visst, det är inte helt enkelt måste jag erkänna och det tar ganska lång tid (några timmar går ganska fort), Men för att vara första gången jag gjorde det så blev det ganska bra ändå. Kul att man som amatör kan göra det själv hemma utan UV-lampa! :) 139:- kostade kitet och här har ni resultatet:

 



Kitet fungerade väldigt bra och med lite övning blir det ännu bättre! Det innehåller allt man behöver: Nagelfilar, tippar, gelé och härdare. Speciellt dyrt är det inte heller i jämförelse med vad en förlängning på salong kostar! Vill man inte göra förlängning med tippar, kan man alltid förstärka sina egna naglar med gelén.

Kommentarer :

#1: Malin

SV: härligt att höra :) visst är det snyggt..

skriven
#2: emelie

sv: hehe tack.



det är många som har sagt det faktiskt, att dem hade velat uppleva det en gång till =)

Har du några tips för att orka med hela dagen? ;P

skriven
#3: Evelina

Vad fint det blev :)

skriven
#4: Emelie

Det blev ju jättefint! Jag måste testa:)

skriven
#5: Lisa

jag föredrar korta naglar :)

skriven
#6: Helena

Godmorgon! Kul att det blev så bra, snyggt! Svar: Det är en Alexander McQueenkopia. Skulle beställa en äkta från London, men den skulle kosta nästan 3000 kronor med frakt, så det var ju lite väl häftigt tyckte jag.Ha en jättebra dag!

skriven
#7: Linda

Gomorron!

Hoppas du får en underbar torsdag :)



Va snyggt de blev!

skriven
#8: anna - live my life.

Tufft! Visste inte ens om att man kunde göra själv på det är sättet.



Aha, du reser runt alltså, trivs du med det? :)

kramar

skriven
#9: Mindy

Så snyggt med manikyr men kan inte ha det med mitt jobb.Hoppas att du får en skön dag.kram

skriven
#10: Jenny Lennartsson

Det blev ju jätte fint :)

Jaa visst skulle det inte va fel att bo så! :)Kram

skriven
#11: kristin

Det blev ju jättebra! :)

skriven
#12: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

det har jag testat :) fick jätteont i fingrarna dock :/



Har frågestund i bloggen så lämna gärna en fråga eller två som just du vill ha svar på :)

skriven
#13: Leia

Finfint det blev =)

skriven
#14: Your Dream Closet

Har också testat det där och precis som med dina naglar ser jag så är de där nagelkiten för stora.. naglarna är alldeles för breda ! när jag gjorde det där andra gången så filade jag naglarna tunnare, och d eborde du med göra så de inte stickey ut över din egen nagel :)

skriven
#15: Anette

Kan ikke du skrive litt om holdbarheten på de når du har hatt de på en stund?? :o) Jeg prøvde no lignende sånn billigkit bare i Acryl, og det var no ordentlig søppel! hehe Etter en uke hadde de løsna helt og jeg måtte bare pelle de av. Så er veldig spent på den der, kanskje jeg skulle prøvd den i steden:o)

skriven
#16: Elin

Fint! Det har jag också använt ett antal gånger förr. :) Det tråkigaste är att det bara håller högst en vecka sen börjar gelén spricka. :/ Men det är kul så länge det varar. ;)



Kram!

skriven
#17: Hanne

Det ble jo superfint:) Kanskje jeg også må teste...:) Klem!

skriven
#18: Mie

Så fint det ble :) Men jeg kan med en gang si at jeg tviler på at jeg har tålmodighet til å engang prøve ;) Ha en fin dag videre :D

skriven
#19: Solli

snyggt det blev! o vad duktigt för att aldrig ha gjort det själv tidigare!

skriven

Kommentera inlägget här :