Pure Inspiration

Satt precis och bläddrade i almanackan och insåg att våren faktiskt  är här, på söndag är det dags att vrida fram klockan! Kan ni tänka er?? :D Äntligen!!

Ska skriva en lista med det jag ska införskaffa för våren/sommaren och jag kommer att inspireras av dessa designers:



Alexander Wang

Jag inspireras av:
- Fransprydda skor
- Hålstickat
- Skinn/denimjacka
- Jeansshorts

 




Balmain

Jag inspireras av:
- Nitsandaletterna
- Klorblekt
-Trasiga jeans
- Bandjacka
- Paljetter



Zac Posen

Jag inspireras av:
- Stora örhängen
- Skira material
- Puderrosa



Gucci

Jag inspireras av:
- Chinos/Kostymbyxor
- Blå/turkos makeup
- Skorna
- Halskedjor i guld
- Pilotbrillor

Kommentarer :

#1: Evelina

Wie, för sommartid snart :D

skriven
#2: Siri

härligt! jag kanske anammar din idé :D

skriven
#3: Leia

Ja, det var en himla tur där faktiskt.



Hur är det?=)

skriven
#4: Johanna - MyShoebox.se

Underbara visningar!



Tack :) Kram på dig!

skriven
#5: natalie

jag vet inte om det är mig det är fel på men chinos ser sjukt fult ut på mig...

skriven
#6: johanna

haha javists var dne kul =)

skall bli skönt och vrida fram tiden! =)

skriven
#7: Melissa

ja ätnligen får man vrida fram den. Egentligen sjukt att man längtar till att få sova en timme kortare men när de innebär att sommaren är på G så står man ut :D

skriven
#8: Helena

Godmorgon! Ojdå, är det redan nu i helgen, det är ju ett vårtecken i alla fall, bara vädret kunde vara lite mer vårlikt också!Hoppas att du får en jättebra dag!

skriven
#9: Lena

sv: tack! :) allt bra idag? kram

skriven
#10: Passepartout

åh är det på söndag det, underbart!

finfina designers att inspireras av det där, wang, balmain och gucci kommer jag också att anamma.

skriven
#11: Jenny Lennartsson

Håller med dig, inspireras också mycket av det du skrev! :)Hoppas du får en bra dag gumman..

skriven
#12: Alshammar - Style As Lifestyle

härlig inspiration!

skriven
#13: Sassy

Vilket bra inlägg!



Haha, nä, jag kan tänka mig att fotbollsstrumpir inte är så kul om man har varit mer eller mindre tvungen att använda dem!



kram

skriven

Kommentera inlägget här :